کاله آمل در روزی که برخی از تماشاگران کاله دست به اقدامات غیر ورزشی زدند و برخی نیز داور بین المللی این بازی را با الفاظ نامناسب همراهی کردند، سومین باخت خود را در مقابل تیم پیکان تهران تجربه کرد.
کد خبر: ۱۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 12 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، تیم والیبال کاله آمل نماینده پرافتخار شهر آمل و استان مازندران امروز در حالی به دیدار تیم قدرتمند پیکان تهران رفت که این بازی عرصه سومین باخت کاله و نخستین کارت قرمز فدراسیون به تماشاگران این تیم بود.
کاله آمل امروز سومین باخت خود را در مقابل تیم پیکان که به تازگی از مسابقات جهانی بازگشته است تجربه کرد و به اذعان بهروز عطایی مربی حرفه‎ای این تیم کاله هرچه تلاش کرد حریف قدرت پیکان نشد.
نکته مهم این بازی برخی حاشیه های این بازی بود، جایی که تماشاگران کاله دست به اقدامات غیر ورزشی زدند و برخی نیز داور بین المللی این بازی را با الفاظ نامناسب همراهی کردند.
این بازی در حالی برگزار شد که گزارش اولیه ناظر بازی حاوی انتقاد از عملکرد برخی تماشاگران داشت و آخرین خبری که ساعاتی پیش منتشر شد حکایت از محرومیت باشگاه محبوب کاله از همراهی تماشاگران در بازیهای خانگی دارد.
رضایت بازیکنان و مربیان دو تیم نسبت به هم نشان از بازی درگیر و سنگین دو تیم دارد اما جا دارد تماشاگرانی که به خیال خود با کارهای ناشایست تیم محبوب خود و علاقمندان فهیم آملی را از تماشای آینده بازیها محروم کرده اند در عملکرد خود تجدید نظر کنند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار