مطبوعات استان قم، شنبه 23 آبان ماه جاری به موضوع های گوناگونی از جمله؛ دیدار وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور خارجه با مراجع تقلید و علما، پایان یافتن جشنواره قرآنی دانشجویان کشور در قم و رونمایی از ضریح جدید بقعه چهل اختران، پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 14 November 2015
روزنامه ایمان

عنوان نخست این روزنامه به دیدارهای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با مراجع تقلید و علما در قم اشاره دارد و نوشته است: تمجید مراجع از دکتر ظریف. 

این روزنامه همچنین گزارشی از دیدارهای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مراجع تقلید و علما در قم اشاره کرده و نوشته است: در این دیدارها مراجع و علمای قم به بیان رهنمودهایی درخصوص بهبود وضعیت فرهنگ و هنر پرداختند و از موفقیت های این وزراتخانه در حوزه های کتاب، فیلم و رسانه تقدیر کردند. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی کشور در قم به کار خود پایان داد، رونمایی از ضریح جدید امامزادگان بقعه چهل اختران و انتخاب معاون امور جوانان هلال احمر جمعیت هلال احمر قم به عنوان معاون برتر کشور، اشاره کرد. 

روزنامه شاخه سبز 

یکی از عنوان نخست این روزنامه به سخنان آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص دارد و نوشته است: موفقیت های وزارت ارشاد در حوزه های کتاب و رسانه قابل تقدیر است. 

در عنوان دیگر این نشریه به سخنان آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید در دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه اشاره شده و نوشته است: ظریف یک تنه با قدرت های بزرگ دنیا در افتاد و مغلوبشان کرد. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ یادواره 57 شهید دهستان نیزار برگزار شد، تمدید مهلت ثبت نام در کاردانی به کارشناسی، مدال نقره جام بین المللی برزیل به موفقیت های ورزش قم افزوده شد، قم در جایگاه چهارم کبدی ساحلی ایران، نمایندگان قم به مرحله دوم لیگ کاتای کشور راه یافتند، حضور والیبالیست های قم در استعدادیابی دختران نخبه کشور، صعود بانوان تیرانداز قم به جمع مدعیان لیگ برتر کشور، دختران کاراته کای قم در لیگ برتر کشور صاحب دو پیروزی شدند، اشاره کرد.

روزنامه 19 دی 

عنوان نخست این روزنامه به دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با مراجع تقلید و علما اختصاص دارد و نوشته است: تجلیل مراجع از ظریف. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ پیکر چهار شهید مدافع حرم در قم تشییع شد، پیشرفت 70 درصدی طرح مسکن 405 واحدی ایثارگران قم، هزینه 10 میلیارد ریالی برای تجهیز زمستانی ناوگان راهداری قم، افزایش ظرفیت پایانه ها در سامانه سماح، آخرین مهلت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان، راه اندازی بیمه ازدواج، کسب عنوان نایب قهرمانی بوکش کشور توسط سهیل عتیقه زاده، جدال حساس یاسین پیشرو قم با صدرنشین لیگ برتر فوتسال ایران، کریمی از قم سرمربی تیم ملی کونگ فو گرات سان ایران شد، اشاره کرد.

نشریه گویه 

این نشریه به نقل از آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید نوشت: در سال گذشته نسبت به سالیان قبل آمار طلاق افزایش یافته و این نگران کننده است، افزایش طلاق یعنی متزلزل شدن بنیان خانواده، وقتی این بنیان متزلزل و دچار گسست شد، کل نظام خانواده رو به ویرانی خواهد رفت.

از عنوان های این نشریه می توان به؛ بهره برداری از ادامه بلوار زائر تا پایان سال، آغاز عملیات اجرای گاز رسانی به 15 روستا در دهه مبارک فجر، محکومیت بیش از 100 میلیون ریال جزای نقدی برای قاچاق پوشاک و البسه در قم، کارگاه اقتباس دراماتیک از قرآن برگزار می شود، کارگاه آموزشی تئاتر در قم برگزار شد، خشم و هیاهو در حوزه هنری قم نقد شد، نمایش حر در قم اجرا شد، مسابقات بسکتبال ناحیه 4 در سالن ورزشی امجدی، اشاره کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار