مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص تنها 4 درصد اعتبارات ملی به تعداد 9 پروژه ورزشی شهرستان بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 16 November 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص تنها 4 درصد اعتبارات ملی به تعداد 9 پروژه ورزشی شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، نشست بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد به ریاست پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وضعیت این پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: در کل از محل اعتبارات استانی تعداد 6 پروژه داریم که موافقت‌نامه‌ها مبادله شده و تاکنون 46 درصد از اعتبارات آن تخصیص داده شده و مبلغ 167 میلیون تومان پرداخت شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از محل اعتبارات ملی در این شهرستان تعداد 9 پروژه داریم که تخصیص صورت گرفته به این پروژه‌ها در مجموع تنها 4 درصد است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بحث اعتبارات نفت تعداد 19 پروژه در این شهرستان وجود دارد که تعداد 10 پروژه مناقصه آن انجام شده و بقیه هم در حال انعقاد قرارداد و یا تجهیز کارگاه‌ها هستند.
ایزدپور در بخش دیگری از اظهارات خود در زمینه پروژه‌های ورزشی شهرستان بویراحمد گفت: امید است که این پروژه‌ها تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسند.
این مسئول به یکی دیگر از پروژه‌های مهم ورزشی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: پروژه هتل ورزش را داریم که در سفر ریاست جمهوری مبلغ 3 میلیارد تومان برای آن برآورد ریالی کرده‌ایم و اکنون حلقه مفقوده در بخش ورزش استان به شمار می‌رود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم که برای سال 94 یک میلیارد تومان برای این پروژه مهم در نظر گرفته شود.
در این نشست پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست تا نسبت به پیگیری اعتبارات ملی پروژه‌های مربوط به دستگاه‌های خود حداکثر فعالیت را از مرکز داشته باشند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید همه پروژه‌هایی که از محل ماده 180 اعتبارات دارند، مبادله موافقت‌نامه شوند./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار