فرماندار بیله سوار مغان از اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی مسافران آذری در این شهرستان مرزی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 17 November 2015
آرام حلیم روز دوشنبه در جلسه ساماندهی مسافران آذری افزود: این طرح تحولی در منطقه ایجاد کرده چرا که نظم و امنیت و قانونمندی مسافران آذری و به تبع آن رضایتمندی مسافران را به دنبال داشته است.
او با اشاره به اینکه بیله سوار در پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، آبروی مملکت اسلامی است گفت: تاکسی ها و خودروهای مسافربری جزو اولین کسانی هستند که با مسافرین آذری تعامل و برخورد دارند و باید این تعامل برخاسته از فرهنگ و شخصیت یک فرد ایرانی باشد و اصول و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی در شان نظام اسلامی را نشان دهد.
حلیم اظهار کرد: مدیریت ساماندهی مسافران برون شهری بر عهده پایانه مرزی بیله سوار و مدیریت ساماندهی مسافران درون شهری بر عهده شهرداری بیله سوار بوده و شهرداری موظف به نوبت دهی ، مشخص کردن خودروهای آژانس به رنگ سبز ، یکدست کردن لباس رانندگان و صدور کارت تردد به داخل مجموعه است.
وی با تاکید بر اینکه از این پس نیز حمل و نقل مسافران آذری بر عهده رانندگان دارای صلاحیت خواهد بود گفت: اخلاق و رفتار رانندگان باید بر پایه ارزش ها و ایمان باشد و باید در کنار حفظ حقوق شهروندی و ترویج اخلاق مداری ، روحیه خدمت رسانی و وجدان کاری و کسب روزی حلال نیز در اولویت فعالیت رانندگان دارای صلاحیت قرار بگیرد.
فرماندار بیله سوار گفت: روزانه 90 سرویس جابجا می شود و بیش از 100 دستگاه خودرو بین شهری در این طرح ارائه خدمات خواهند کرد و 30میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.
حلیم همچنین با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی زیر ساخت توسعه پایدار و متوازن است افزود: با همکاری هایی که توسط شهرداری در ساماندهی مسافران آذری خواهد شد بخشی از درآمد این طرح به میزان 60 درصد برای حوزه عمرانی و فرهنگی شهرستان و 40 درصد نیز
برای فعالیت های اجرایی هزینه خواهد شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، او همچنین خواستار برگزاری جلسه ای با حضور بخشدار مرکزی ، مدیریت جهاد کشاورزی ، مدیریت منابع طبیعی و مدیریت اداره ثبت اسناد و املاک برای پیگیری واگذاری سند به وارثان حقیقی شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
روزانه حدود سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی بیله سوار بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار