مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: باید تمام ظرفیت های انسانی، قانونی و فرهنگی کشور برای رشد و آرامش و تکریم حقیقی معلم بکار افتد تا همه برای معلم و معلم برای دانش آموز باشد.
کد خبر: ۱۳۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 18 November 2015

به گزارش محمدی، خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه معاون پژوهش و نیروی انسانی استان، مشاور مدیرکل، رئیس آموزش و پرورش منطقه صومای برادوست، معاونان و سایر کارشناسان این اداره از مدارس منطقه صومای برادوست بازدید کرد.

»فریدون سید مصطفوی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در این بازدید اظهار داشت: معلمان مایه افتخار ما هستند و چشم امید همه ما به دستان پر مهر آنهاست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سرمایه بزرگ خدمتگزاری ما ، برای عشق ورزیدن به معلم است؛ خاطر نشان ساخت: باید تمام ظرفیت های انسانی، قانونی و فرهنگی کشور برای رشد و آرامش و تکریم حقیقی معلم بکار افتد تا همه برای معلم و معلم برای دانش آموز باشد.

وی اضافه کرد: امروز باید تمام کارهای ما معلم محور باشد تا همه کارهای معلم «تربیت محور» گردد آنهم تربیت رحمانی و الهی.

مدیرکل آموزش وپرورش استان به دلایل پدیده کودکان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و اظهار داشت: بخش عمده ای از بازماندگان تحصیل را کودکانی تشکیل می دهند که با وجود گذراندن دوره ای در نظام آموزشی به دلیل عدم جذابیت، شاداب نبودن محیط مدرسه ، عدم آشنایی به روز معلمان با جدیدترین اصول علوم تربیتی و روانشناسی و همچنین عدم توجه به دروس مهارت های زندگی، از تحصیل بازمانده اند.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی بزرگترین ثروت ملی کشور است که وظیفه تعلیم و تربیت و هدایت این نیروی عظیم بر عهده آموزش و پرورش می باشد لذا در این راستا می طلبد که معلمان باید برای رشد و تعالی استعدادهای آینده سازان ایران اسلامی تلاش مضاعف نمایند.

سیدمصطفوی با تاکید بر لزوم بررسی عدم تمایل برخی از دانش آموزانبه ادامه تحصیل علم، افزود: هیچ دانش آموزی نباید به دلیل عدم توانایی مالی خانواده، از تحصیل باز بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار