با حضور فرمانده ناجا؛
با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور و مسئولین استانی مجید شجاع به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان جنوبی معرفی و از زحمات خلیل واعظی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قدردانی شد.
کد خبر: ۱۳۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 18 November 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، خلیل واعظی، فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان جنوبی امروز، (27 آبان ماه) در مراسم معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان، از برنامه‌های انجام شده در مدت خدمت خود خبر داد و اظهار کرد: تمامی رده‌ها با توکل به خدای متعال، توسل به عنایات ائمه اطهار(ع)، سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبری، استفاده از شیوه مدیریت و تلاش جهادی، ملاک قرار دادن آموزه‌های دینی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در چند سال اخیر مسیری رو به جلو را پیموده است.

وی با اشاره به اینکه رتبه برتر انجام مأموریت و خدمت به امنیت را در سطح ناجا کسب نموده است، ادامه داد: با بهره‌مندی از قرآن و رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای تربیت حافظان فضایی دینی و معنوی ایجاد شد که بیش از 1838 نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان در فعالیت‌های شرکت دارند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: بیش از 1160 نفر حافظان قرآن از یک جزء و 30 جزء از برکات انجام فعالیت‌های قرآنی است.

واعظی تصریح کرد: برای فراهم کردن بستر مأموریت به ویژه مأموریت سرانگشتان توجه تمام فرماندهان معطوف به کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی در نهضت عمرانی، بازسازی و نوسازی این اماکن بوده است که بیش از 130 فقره بازسازی اماکن با هزینه بالغ بر 22 میلیارد ریال و نوسازی به متراژ بیش از 8800 مترمربع با هزینه 67 میلیارد ریال انجام شده است.

وی با اشاره به احداث و استقرار 4 پاسگاه پلیس‌راه و ستاد، گفت: با توجه به وضعیت استان و اضافه کردن سازمان دو پاسگاه پلیس‌راه، نتایج خوبی را برای حفظ امنیت مردم به دنبال داشته است همچنین کسب رتبه اول کاهش تلفات جاده‌ای مؤید این خدمت است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان جنوبی تاکید کرد: احداث ساختمان و استقرار راهور استان و شهرستان نهبندان با استفاده از اعتبارات سازمانی و امکانات ملی صورت گرفته است و همچنین ستاد فرماندهی انتظامی سرایان در دست احداث است.

واعظی با بیان اینکه تربیت و آموزش از دغدغه‌های بسیار مهم فرماندهی است، اظهار کرد: مهارت‌افزایی کارکنان و کاهش آسیب‌های ناشی از عدم آموزش در حال پیشرفت است که در همین راستا برای رشد و توسعه آموزش و افزایش آمادگی‌های جسمانی زیرساخت‌های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: زیرساخت‌های گسترش فضای ورزشی، احداث سالن چند منظوره ورزشی، تجهیز سالن برای تیراندازی لیزری و احداث یک سالن تیراندازی 100 متری نیمه کاره و پذیرش 180 نفر از همکاران در مقاطع کاردانی و کارشناسی علمی ـ کاربردی نیروی انتظامی استان  فراهم گردیده است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه حقوق شهروندی، تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه پایش تصویری در ۵۵ تحت نظرگاه و بازداشتگاه برای نظارت، احداث تحت نظرگاه‌ها و بازداشتگاه‌ها با رعایت استاندارد و تأیید سازمان زندان‌ها با استفاده از امکانات استانی، کسب دو گواهینامه درجه‌یک، یک گواهینامه درجه‌دو مکان قبل از احداث کلانتری‌های جدید ازجمله اقدامات انجام‌شده است.

وی یادآور شد: هلاکت 6 نفر شرور و مجروحیت 6 نفر دیگر که در 11 مرحله درگیری حاصل شده از دیگر اقدامات مهم ناجا است.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان به تشریح برنامه‌های خود پرداخت

مجید شجاع، فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان جنوبی، همچنین در این مراسم از برنامه‌های ابلاغی خود خبر داد و اظهار کرد: اجرای برنامه‌های ابلاغی و هم‌سو بودن با منویات مقام معظم رهبری، توسعه سطح همکاری با بسیج و اقدامات مشترک، توجه ویژه به امر تربیت و آموزش در جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان انتظامی از جمله برنامه‌های پیش روی ناجا است.

وی حفاظت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، برخورد جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر به خصوص خرده‌فروشان، تعامل سازنده با سایر دستگاه‌ها و رصد و اشراف اطلاعاتی را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

شجاع در پایان از زحمات و فعالیت‌های بی‌دریغ واعظی قدردانی کرد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار