یک دوره مسابقه سنجش قدرت با حضور 43 شطرنج‌باز در همدان برگزار شد که برترین‌ها معرفی شدند.
کد خبر: ۱۳۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 21 November 2015

یک دوره مسابقه سنجش قدرت با حضور 43 شطرنج‌باز در همدان برگزار شد که برترین‌ها معرفی شدند.

به گزارش فارس؛ هیئت شطرنج همدان در ادامه برگزاری مسابقات مختلف در سطوح ملی و بین‌المللی و برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور احسان قائم‌مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران یک دوره مسابقه سنجش قدرت را با حضور ورزشکاران استان برگزار کرد.

این مسابقات با حضور 43 شطرنج‌باز در محل هیئت شطرنج همدان توسط استاد ایرج صباح با داوری افسانه قبولی پیگیری و در پایان نتایج اعلام شد.

در پایان میلاد شهابی، محمد‌رضا ولدی، محمد قیاسوند، یاسین جعفری، ساسان علی‌بابایی و امیر‌علی دلاوری به ترتیب عناوین اول تا ششم مسابقه سنجش قدرت را به خود اختصاص دادند.

حسن فرخ‌سرشت به عنوان پیشکسوت در این بخش در جایگاه نخست قرار گرفت و در بخش بانوان نیز فریما بیات، هستی سلطانی و پارمیدا قزاقی به ترتیب رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

محمد‌حسین قنبری در رده هشت سال،‌ سهیل خدایوندی و داوود عقیلی در رده 10 سال و محمد‌عرشیا آقا‌محمدی در رده 12 سال به عنوان برترین‌های رده‌های سنی معرفی شدند.

گفتنی است هیئت شطرنج همدان مسابقات مختلف را به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی ورزشکاران استان و شطرنج همدان برگزار می‌کند.

تاکنون با برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور استاد بزرگ شطرنج ایران شاهد پیشرفت‌ ورزشکاران استان و کسب عناوین در مسابقات مختلف بوده‌ایم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار