پیش بازی گیتی پسند - فردوسی
تابناک: شاید برای خیلی ها که بیرون گود نشسته بودند به قدر یک چشم برهم زدن بود، لیگی که به نوعی پر از هیاهو و اتفاق تازه بود.از حضور دوباره حسین شمس در لیگ تا سرمربی گری، کشاورز، اصغری مقدم و شمسایی، همه و همه گذشت و به ایستگاه آخر رسید.
کد خبر: ۱۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ 12 March 2015

شاید برای خیلی ها که بیرون گود نشسته بودند به قدر یک چشم برهم زدن بود، لیگی که به نوعی پر از هیاهو و اتفاق تازه بود.از حضور دوباره حسین شمس در لیگ تا سرمربی گری، کشاورز، اصغری مقدم و شمسایی، همه و همه گذشت و به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش تابناک اصفهان، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور جمعه 22 اسفند ماه 1393 در حالی آغاز می شود که به نوعی تکلیف قهرمان مسابقات مشخص شده است و تأسیسات دریایی تهران با هدایت وحید شمسایی با یک تساوی برابر منصوری قرچک می تواند قهرمان مسابقات شود.

گیتی پسند ، تنها نماینده اصفهان در این مسابقات که هفته گذشته با تساوی برابر پایاسازه تبریز شانس قهرمانی اش کم رنگ شد، این هفته برابر فردوسی مشهد صف آرایی می کند. قرمزپوشان گیتی پسند تنها در صورت پیروزی با اختلاف چند گل و تساوی تأسیسات دریایی برابر منصوری قرچک شانس قهرمانی دارند.

کشاورز، سرمربی تیم گیتی پسند در گفت گویی با فارس به اینکه در سالن قرچک کاری از دست ما برنمی‌آید اشاره کرد و درباره بازی گفت: این بازی آخر ماست که خیلی هم مهم است، امیدوارم بازی خوبی از کار درآید. فردوسی را کامل می‌شناسیم، هم فیلم بازی‌هایش را دیده‌ایم و هم رودررویش بازی کرده‌ایم. این تیم کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. امیدوارم یک بازی جذاب از کار درآید و سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه تدبیری اندیشیده شده درحالیکه قهرمان در سالن قرچک مشخص می‌شود بازیکنان گیتی‌پسند روی بازی خود تمرکز داشته باشند، یادآور شد: با بازیکنان‌مان دراین‌باره صحبت کرده‌ایم. آنها حرفه‌ای هستند و می‌دانند در جایی که کار دست خودمان است می‌توانیم تاثیرگذار عمل کنیم و باید تمام انرژی و تمرکزمان روی همین بازی باشد. در سالن قرچک کاری از دست ما برنمی‌آید و فقط بعد از مسابقه نتیجه‌اش را خواهیم شنید. ما کاری به دیدار تاسیسات و منصوری نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و درنهایت نیز امیدواریم هر تیمی که لایقش هست قهرمان شود.

کشاورز در مورد اینکه به هر شکل تکلیف قهرمان در قرچک مشخص می‌شود، در این‌باره چه نظری دارد، تصریح کرد: توکل ما به خداست. اطمینان کامل به تیم منصوری داریم از مدیریت باشگاه گرفته تا کادرفنی و بازیکنانش و مطمئن هستیم که آنها شرف‌شان را معامله نمی‌کنند. منصوری بازیکنان بزرگی دارد که سال‌ها سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. آنها قبلا هم ثابت کرده‌اند که هرگز اهل معامله نیستند. زمانی که دو سال پیش گیتی‌پسند قهرمان شد، به خاطر بازی جوانمردانه آنها بود و این خاطره خوب در هیاهوی تهمت‌زنی‌ها و ناپاکی‌های فوتسال، در ذهن همه مانده است. آنها قطعا با ارائه یک بازی جوانمردانه، قهرمان را مشخص می‌کنند.

مربی – بازیکن تیم گیتی پسند با اشاره به بحث‌هایی که این روزها در لیگ برتر وجود دارد، گفت: متاسفانه همه دارند ناپاکی در فوتسال را تایید می‌کنند‌، از علی صانعی گرفته تا مربی مقاومت که از تلفن‌هایی که به بازیکنانش زده می‌شود، ناراحت است. همه این روزها از تلفن‌هایی صحبت می‌کنند که از دست برخی جدا نمی‌شود. این چیزها در شأن لیگ برتر ما نیست، نه در شأن مربیان و بازیکنان ما.

نکته جالب نیز این است که کابران فضای مجازی، تأسیسات دریایی را قهرمان لیگ برتر فوتسال انتخاب کردند اما شمسایی مربی این تیم هفته گذشته در مصاحبه ای گفته بود، "صد در صد گیتی پسند قهرمان لیگ برتر است!"

به هر حال همه چیز به بازی تیم های گیتی پسند و تأسیسات که بر حسب اتفاق هر دو نیز بدون سرمربی بازی می کنند، بر می گردد.

برنامه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتسال

جمعه 22 اسفند ماه

گیتی‌پسند- فردوسی مشهد

شهید منصوری- تاسیسات دریایی

حفاری خوزستان- شهرداری ساوه

مس سونگون- ماهان تندیس

دبیری- میثاق تهران

فرش آرا- پایاسازه

مقاومت البرز- شهروند ساری

جدول رده‌بندی لیگ تا پایان هفته بیست و پنجم

1.تاسیسات دریایی 50 امتیاز

2. گیتی‌پسند 47 امتیاز

3. مس سونگون 42 امتیاز

4. ملی حفاری 41 امتیاز

5.ماهان تندیس 38 امتیاز

6. شهید منصوری 37 امتیاز

7. دبیری تبریز 34 امتیاز

8. فرش آرای مشهد 33 امتیاز

9. میثاق تهران 32 امتایز

10. فردوسی مشهد 31 امتیاز

11. شهروند ساری 28 امتیاز

12. مقاومت البرز 24 امتیاز

13.شهرداری ساوه 21 امتیاز

14.پایاسازه آذربایجان 21 امتیاز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار