هر چند یکی از بستگان علت انفجار را نشتی کپسول گاز اعلام کرد اما شهردار آبدانان به‌عنوان مسئول آتش‌نشانی از مشخص نبودن علت این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 21 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، بااینکه علت انفجار دیروز در یکی از منازل محله‌ی صدر آبدانان انفجار کپسول گاز اعلام شد اما شواهد و قرائن این موضوع را تائید نمی‌کند.

دیروز در یک انفجار در محله‌ی «محمدباقر صدر» آبدانان پدر 60 ساله‌ی این خانواده در دم جان باخت و مادر خانواده با وضعیت وخیم و پیش‌بینی سوختگی بیش از 50 درصد به بیمارستان در مرکز استان اعزام شد.

پسر 28 ساله و دو دختر دیگر این خانواده هم با سوختگی 20 تا 50 درصد به بیمارستان اعزام شدند.

هر چند یکی از بستگان علت انفجار را نشتی کپسول گاز اعلام کرد اما شهردار آبدانان به‌عنوان مسئول آتش‌نشانی از مشخص نبودن علت این حادثه خبر داد.

«علی پورساعدی» در این زمینه به ایسنا گفت: پس از گزارش وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

وی با تأکید بر این‌که هنوز علت اصلی این انفجار مشخص نشده و دلیل آن هنوز نامعلوم است، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این‌که علت انفجار کپسول گاز نبوده و علت توسط متولیان در دست بررسی است.

برخی شهروندان معتقدند این حادثه به علت رد شدن لوله گاز شهری از درب این منزل مسکونی و نشت به داخل منزل از طریق لوله‌ی فاضلاب بوده است.

شاهدان و اهالی محل می‌گویند: از هفته‌ی گذشته بوی گاز در این محدوده از شهر آبدانان به‌شدت به مشام اهالی محل رسیده است.

برخی شهروندان هم در ادعای شرکت گاز مبنی بر نبودن لوله گاز در این محله می‌گویند: شرکت گاز یک روز قبل از این اتفاق علمک‌ها را در این محله جمع‌آوری کرده است.

یکی دیگر از شهروندان گفت: سه کپسول گاز متعلق به این منزل مسکونی در روز انفجار سالم بوده‌اند.

پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار