فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مجموع پروژه‎های آماده بهره‌برداری سپاه استان 80 پروژه با 12 هزار و 593 متر مربع مساحت است.
کد خبر: ۱۳۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 23 November 2015
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مجموع پروژه‎های آماده بهره‌برداری سپاه استان 80 پروژه با 12 هزار و 593 متر مربع مساحت است.

به گزارش فارس؛سردار غلامعلی ابوحمزه در افتتاح پروژه‎های عمرانی بسیج اظهار کرد: باید همپوشانی در مجموع فعالیت‎ها صورت گیرد تا بتوان از ظرفیت‌های استان استفاده کرد.

وی در خصوص پروژه‎ سالن‎های ورزشی صالحین و 9 دی، افزود: یکی از راه‌هایی که در مورد جوانان در برابر آسیب‎ها می تواند کارگشا باشد موضوع ورزش است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از افتتاح یک سوله 9 دی و 15 سوله صالحین خبر داد و ادامه داد: مساحت این سوله‎ها 7 هزار و 643 متر مربع است که برای ساخت آنها 34 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سوله‌های 9 دی محوریت شهرستانی دارند اما سوله‌های صالحین حوزه‌های مقاومت را نیز در بر می‌گیرند، تاکید کرد: سوله‌ 9 دی در قالب شهرستانی و سوله‌های صالحین در حوزه مقاومت، بخش‌ها و دهستان‌ها شکل می‌گیرند.

ابوحمزه با بیان اینکه دو حوزه مقاومت آماده‌ شده است، ادامه داد: 5 میلیارد ریال برای ساخت این دو حوزه مقاومت هزینه شده است.

وی یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره‌برداری را ساختمان گردان‌های امام حسین(ع) دانست و افزود: یکی از تدابیر مقام معظم رهبری که از سال 70 ابلاغ کردند موضوع تبدیل یگان‌های سپاه از یک به سه است.

فرمانده سپاه همدان ادامه داد: رزمایش روز جمعه قم که 120 گردان از گردان‌های امام حسین(ع) و بیت‌المقدس حضور پیدا کردند در راستای تحقق تدبیر مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: تدبیر مقام معظم رهبری این است که همه یگان‌های سپاه در شرایطی که نیاز است باید به سه برابر خود افزایش پیدا کنند.

ابوحمزه از اجرای طرح سامان دادن به ساختمان‎های گردان‎های امام حسین(ع) خبر داد و تاکید کرد: دو ساختمان گردان با 750 مترمربع و هزینه 6 میلیارد تومان آماده بهره‎برداری است.

وی با بیان اینکه یک‎هزار و 300 پایگاه مقاومت در استان وجود دارد که از این تعداد 450 پایگاه مربوط به خواهران می‏‌شود، ادامه داد: سعی شده احداث پایگاه‌ها مرحله به مرحله انجام شود که یک درصد بودجه تملک دارایی به سپاه اختصاص می‌دهند تا پایگاه‌های مقاومت در استان ساخته شود.

فرمانده سپاه همدانادامه داد: طی سال گذشته 60 پایگاه مقاومت با 3 هزار و 600 متر مربع مساحت در استان همدان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه مجموع پروژه‎های آماده بهره‌برداری سپاه استان 80 پروژه با 12 هزار و 593 متر مربع مساحت است، اظهار کرد: تاکنون 5 میلیارد و 700 میلیون تومان برای این 80 پروژه هزینه شده است.

ابوحمزه با ساخت اردوگاه شهید باکری اشاره کرد و ادامه داد: در یکی دو سال اخیر اردوگاه شهید باکری را در خرمشهر دایر کردیم.

وی با بیان اینکه سالانه 30 تا 35 هزار نفر از قشرهای مختلف جامعه را به مناطق عملیاتی اعزام می‎کنیم، بیان کرد: سقف اسکان استان، 600 نفر بود که مقرر شد اردوگاه شهید باکری در دو کیلومتری خرمشهر ساخته شود تا صددرصد کاروان‎ها را پوشش ‎دهد.

سردار ابوحمزه افزود: اگر اردوگاه شهید باکری آماده بهره‎برداری شود حدود یک‎هزار و 200 نفر را در هر اعزام می‌توانیم پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه سپاه در رابطه با بودجه و امکانات، مشکل خاصی ندارد، ادامه داد: باید در خصوص موضوع بسیج کمک شود چراکه بسیج ظرفیت عظیمی است و سپاه مسئولیت آن را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه همدان از استاندار خواست در بحث بسیج در حد امکان کمک شود و بیان کرد: تعداد بسیجیان زیاد است و روز به روز نیز بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: پس از شهادت سردار همدانی و آوردن شهدای حرم، موج عظیمی از جوانان برای اعزام به سوریه و عراق به سپاه و بسیج روی آوردند، هرچند اعزام به این شکل انجام نمی‌شود و فقط مستشاری است.

ابوحمزه تاکید کرد: هرچه جوانان را بیشتر با فرهنگ بسیج آشنا کنیم آسیب‌پذیری آنها کمتر می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار