کد خبر: ۱۳۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 23 November 2015

دستگاه های اجرایی استان البرز برای اجرای تمرین مقابله با زلزله روز یکشنبه از ستاد مدیریت بحران استان مجوز دریافت کردند.

به گزارش ایرنا،مدیرکل بحران استانداری البرز روز یکشنبه درنشست ستاد بحران استان گفت: با توجه به جمعیت 420 هزار نفر دانش آموزی درالبرز برگزاری مانور درمدارس دراولویت کاری مدیریت بحران قرار گرفته است .

مهدی مهرور افزود: اکنون با هماهنگی آموزش و پرورش،آموزش های لازم به دانش آموزان داده شده و توان آنان برای مقابله با حوادث طبیعی در هشتم آذرماه جاری با برگزاری مانوری سنجیده خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: ایمن سازی مدارس ، نحوه خروج از مراکز آموزشی به هنگام حادثه طبیعی زلزله از جمله نکات آموزشی مورد توجه دراین زمینه به شمارمی رود.

مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: این مانور در مدارس استان البرز برگزار می شود اما بصورت نمادین در هشت نقطه در تمامی شهرستان های این استان با حضور مسئولان و مدیران امدادی و نجات برای رصد نیازها انجام خواهد شد.

مهرور اضافه کرد: اساس مانور زلزله در مدارس بر پناه گیری دانش آموزان بود در این مانور دستگاه های امدادی هلال احمر، اورژانس ،آتش نشانی و سایر دستگاه های اجرایی از جمله بهزیستی ،شهرداری و نیروی انتظامی نیز در کنار دانش آموزان بصورت میدانی با راه های پیشگیری از خسارت های ناشی از زلزله آشنا می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار