مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: در دولت تدبیر و امید نگاه سلبی و حذفی جایگاهی ندارد و باید نگاه مشفقانه و خیرخواهانه باشد.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 23 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی استانداری، مرتضی محمودزاده روز دوشنبه در دومین جلسه ساماندهی ویترین فروشگاه های هرمزگان اظهار داشت: با توجه به نگاه دولت تدبیر و امید، تقویت بعد نظارتی همراه با درایت و ظرافت در جهت ترویج فرهنگ مناسب مد نظر است.

وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی با دو رویکرد حقوق شهروندی و حجاب و عفاف از سوی وزارت کشور به دستگاه های متولی ابلاغ شده که ذیل موضوع عفاف و حجاب بحث ساماندهی ویترین ها و مانکن ها مد نظر قرار گرفته است.

محمودزاده خاطرنشان کرد: در همین راستا تیم بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان، از فروشگاه ها و بازارهای عرضه پوشاک طی دو هفته آینده بازرسی به عمل خواهد آورد.

وی تصریح کرد: هدف نهایی در جهت جلوگیری از خدشه دار شدن عفت عمومی این است که به این موضوع نگاه ویژه فرهنگی داشته باشیم و با نظارت مستمر و مداوم و درایت و ظرافتی خاص، نسبت به رفع مشکلات گام های موثرتری برداریم.

محمودزاده بیان داشت: جامعه ای قدرتمند محسوب می شود که سه ویژگی آگاهی مردم به حقوق خودشان، وظایف شهروندی و مسئولیت پذیری را مورد توجه قرار داده و تقویت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار