معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: 45 میلیارد ریال از اعتبارات نفت شهر برای انجام عملیات زیرسازی این شهر هزینه شد.
کد خبر: ۱۳۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 24 November 2015
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: 45 میلیارد ریال از اعتبارات نفت شهر برای انجام عملیات زیرسازی این شهر هزینه شد.

جعفر نصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: به طور کامل عملیات آواربرداری برای ساخت واحدهای مسکونی در نفت شهر به اتمام رسیده است و هم اکنون با فراهم شدن شرایط سکونت، ساکنان این شهر می‌توانند نسبت به احداث واحدها اقدام کنند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی نفت شهر برعهده معاونت عمران روستایی است، گفت: ساخت واحدهای مسکونی در این شهر نیز بر عهده امور بازسازی و مسکن روستایی است.

نصوری با اشاره به آغاز فعالیت دیگر ادارات گفت: معاونت عمرانی با انجام اقدامات اولیه در نفت شهر بسترهای لازم را برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هم‌چون شرکت آب، برق و گاز فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه وزارت نفت 200 میلیارد ریال را برای بازسازی نفت شهر اختصاص داده است، عنوان کرد: 60 درصد از این مبلغ برای انجام عملیات زیرسازی و احداث واحدهای مسکونی به بنیاد مسکن استان کرمانشاه تخصیص یافته است.

نصوری اظهار کرد:بیش از 37 درصد از 60 درصد مبلغ مذکور در بخش معاونت عمران روستایی و برای اجرای عملیاتی از جمله آواربرداری، آماده‌سازی خیابان‌ها و جدول‌گذاری اختصاص یافته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت مراکز آموزشی و بهداشتی با 70 میلیارد ریال اعتبار در نفت شهر خبر داد و افزود: جهت آبادانی نفت شهر دستگاه‌های مربوطه با ساخت مسجد، مراکز بهداشتی و درمانی و آموزشی در تلاش هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار