تابناک: انیمیشن شاهزاده روم همزمان با سینماهای شهر در دانشگاه اصفهان نیز اکران می شود.
کد خبر: ۱۳۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 24 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و اصفهان اظهار کرد: پس از اکران این انیمیشن -که به زندگی نرجس خاتونِ رومی، مادر امام زمان می‌پردازد- در دانشگاه‌های امیرکبیر و قزوین امروز سه‌شنبه 3 آذر ساعت 12:30 در تالار پیامبر اکران می‌شود. این انیمیشن به‌تازگی یعنی از یکشنبه وارد سینماهای استان اصفهان شده است که همزمان با اکران شهری امروز در دانشگاه اصفهان نیز برای دانشجویان به‌صورت نیم‌بها پخش می‌شود.

محمدجواد جرستانی پور با بیان اینکه این انیمیشن با هزینه شخصی تولید شده است،افزود: هدف ما در انجام این برنامه حمایت از محتوای فرهنگی ارزشی در این عرصه است.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های عرصه فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان، اکران فیلم و مستند مناسب با فضای دانشجویی است. پیش از این نیز جامعه اسلامی فیلم حضرت محمد(ص) را با همکاری دفتر تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی در سه سانس با حضور برخی عوامل و بازیگران فیلم نظیر محمد عسکری (مشاور مجید مجیدی) هادی آقا حسینی، حمیدرضاتاج دولت، محمد اصغری و بهارک صالح نیا، پخش کرد که با استقبال بسیار وسیع دانشجویی و بالای ظرفیت 1500 نفری تالار پیامبر اکرم (ص) مواجه شد.

گفتنی است شاهزاده روم نام فیلم سینمایی انیمیشن به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری است. این انیمیشن سینمایی محصول سال ۱۳۹۳ و محصول دو موسسه «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» تولید شده است.

فیلم شاهزاده روم داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند... این پرنسس مسیحی نهایتاً پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار