مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: در حال حاضر استان اردبیل رتبه ششم را در پوشش بیمه‌ای جامعه هدف روستایی به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۳۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 24 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا عبداللهی عصر امروز در نشست دهیاران نیر اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در حمایت از پوشش بیمه‌ای جامعه روستایی و عشایری انجام شده تا روستاییان و عشایر با دغدغه کمتر به زندگی و تولید در عرصه‌های مختلف اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون 41 هزار و 500 خانوار روستایی و عشایری زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان استان قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: در حال حاضر در استان اردبیل 129 هزار و 209 نفر در قالب 41 هزار و 500 نفر زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفته‌اند که از این تعداد دو هزار و 190 نفر از شهرستان نیر هستند.

عبداللهی افزود: استان اردبیل با زیرپوشش قرار دادن 32 درصد از جامعه هدف در استان در دولت تدبیر و امید طی دو سال اخیر رشد جهشی داشته و در حال حاضر رتبه ششم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی از زیرپوشش قرار دادن 80 درصد جامعه هدف استان طی دو سال آینده خبر داد، بیان کرد: ده گردشی، تشکیل ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از برنامه‌های آتی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار