شهردار اردبیل از نهایی شدن طراحی پل بزرگ ایستگاه سرعین در مرکز استان خبر داد و تاکید کرد که طرح نهایی انتخاب‌ شده است.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 24 November 2015

حمید لطف‌اللهیان در گفتگو باخبرنگار مهردر خصوص دلایل تأخیر در اجرای عملیات احداث پل ایستگاه سرعین متذکر شد: برخی پیگیری‌ها در خصوص اجرای این پل در مراحل نهایی است و به‌محض اتمام انتظار داریم اخبار خوشی به شهروندان بدهیم.

وی افزود: پل ایستگاه سرعین از محل منابع شهرداری اجرا خواهد شد و یک پروژه مشارکتی نیست و ما به دنبال این هستیم با تأمین مالی در خصوص اجرا کردن یا نکردن پل به جمع‌بندی برسیم و درنهایت تصمیمات خود را اطلاع‌رسانی کنیم.

شهردار اردبیل بابیان اینکه اجرای پل ایستگاه سرعین از خواسته‌های شهرداری است و بااین‌وجود نیازمند بررسی است، متذکر شد: فعلاً نمی‌توانم با قطعیت اینکه احداث می‌شود یا نه را بیان کنم و بعد از نتیجه‌بخش بودن پیگیری‌ها نتایج را به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

لطف‌اللهیان با تأکید به‌ضرورت اصلاح برخی پل‌ها و تقاطع‌ها، اضافه کرد: اصلاح باید در قالب طرح جامع ترافیک انجام شود و ما منتظر تصویب این طرح هستیم.

وی بابیان اینکه تا تصویب طرح جامع برای احداث پل‌ها از طرح تفضیلی ترافیک استفاده‌شده است، متذکر شد: این طرح با بهره‌گیری ازنظر مشاور عملیاتی می‌شود تا در مهندسی پل‌ها و تقاطع‌ها دچار مشکل نشویم.

شهردار اردبیل احداث تمامی پل‌های روگذر را باهدف بهبود رفت‌وآمد و حمل‌ونقل درون‌شهری دانست و افزود: درعین‌حال کاهش ترافیک سطح شهر از اهداف اصلی احداث پل‌ها است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار