یک گروه که روی لباس برخی از آنان آرم سازمان ملل نقش بسته بود، از یک مرکز درمانی و بهداشتی در خیابان ابوذر غفاری شیراز بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 25 November 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:این گروه حوالی ظهر امروز به مرکز بهداشتی درمانی حر ریاحی در محله ده‌پیاله شیراز وارد شدند و از بخش‌های مختلف آن دیدن کردند.

این گروه به‌وسیله سه خودرو «ون» در این مرکز بهداشتی درمانی حضور یافتند.

در دعوت‌نامه‌ای که پیش از این بازدید از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای رسانه‌های گروهی این شهر ارسال شده بود، از مدیرکل اتباع خارجی، سفرا و نمایندگان خارجی و مسئولان آژانس بین‌المللی اتباع خارجی به‌عنوان افراد حاضر در این بازدید یاد شده است.

پیش‌ازاین در 15 آذر سال 91 نیز گروهی شامل سفیر اتریش، وزیرمختار بلژیک، وزیر جمهوری چک، دبیر اول فرانسه، رایزن مجارستان، دبیر دوم ژاپن، سفیر سوئد، سفیر سوئیس و رایزن برزیل، مدیرکل اداره اتباع وزارت کشور و رئیس کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از بخش‌های مختلف درمانگاه شبانه‌روزی حر ریاحی بازدید و با بیماران حاضر در آن گفت‌وگو کرده بودند.

درمانگاه شبانه‌روزی حر ریاحی در محله ده‌پیاله در خیابان ابوذر غفاری در جنوب شهر شیراز واقع‌ شده است و تعداد بسیاری از اتباع کشور افغانستان نیز در این منطقه زندگی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار