امام‌جمعه نهاوند گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران احیا گفتمان ولایت است.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 26 November 2015

امام‌جمعه نهاوند گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران احیا گفتمان ولایت است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباسعلی مغیثی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان در استانداری همدان به تبیین جایگاه ولایت و گره خوردن آن به سرنوشت انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه وقت، بیت‌المال است و هدر دادن آن اسراف به شمار می رود، بیان داشت: انسان‌ها همه آزاد هستند و هیچ‌کسی بر دیگری ولایت ندارد و ولایت اهل‌بیت در راستای ولایت الهی است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن بیش از ۲۰۰ بار واژه ولایت آورده شده، گفت: خدا از اولیای خود می‌خواهند که از ولایت دم بزنند چراکه اگر ولایت تفهیم نشود دیگر امت واحده اسلامی معنی ندارد.

وی با بیان اینکه روز عید غدیر خم بزرگ‌ترین حادثه در تاریخ اسلام است، افزود: ولایت، گفتمان اولیه اهل‌بیت است.

امام‌جمعه نهاوند با بیان اینکه بدترین حادثه در تاریخ اسلام مسئله انحراف از امامت و ولایت بود و پس از رحلت پیامبر تا دهها سال اجازه نقل حدیث از پیامبر داده نمی‌شد، اظهار داشت: پس‌ازآن گفتمان خلافت را جا انداختند که اکنون دست‌پخت آن آل سعود و داعش است.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه داعش به نام اسلام جنایت می‌کند، بیان داشت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران احیا گفتمان امام و ولایت است که اگر آن را حذف کنیم به مشکل بر خواهیم خورد.

وی با اشاره به اینکه مترقی‌ترین اصل ولایت‌فقیه در قانون اساسی است، عنوان کرد: ۷ هزار ترور در آغاز انقلاب اسلامی روی داد اما فتنه و مشکلات پس‌ازآن خنثی شد که همه به برکت بسیج بود.

امام‌جمعه نهاوند با بیان اینکه بسیج رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است و در ظهور حضرت مهدی نیز در انتظار ولایت هستیم، اظهار داشت: اگر اصل ولایت برای ما جا بیفتد انقلاب برای ما ماندنی است.

مسئول حوزه معاونت استانداری همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بسیجیان با نثار خون خود نهال انقلاب را یاری کردند، بیان داشت: شهدا رکوعشان تعظیم به ولایت و نیتشان میثاق بافرهنگ سرخ شهادت بود.

ناصر احمدیان با بیان اینکه منافقین مغزهای متفکر نظام را ترور کردند، ادامه داد: بسیج مولود انقلاب است و انقلاب را از پرتگاه‌ها عبور داد.

وی با بیان اینکه مشق بسیج در کناره مدیترانه تدریس می‌شود و سرلشکر همدانی ۱۰۰ هزار بسیجی را در سوریه آماده دفاع از ولایت کرد، اظهار داشت: اکنون داعش جگر شیعه را به دندان می‌کشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار