کد خبر: ۱۳۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 26 November 2015

معاون وزیر ورزش و جوانان استان البرز بر ضرورت شناسایی نقاط ضعف و قوت ادارات کل ورزش استان‌های مختلف کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیررضا خادم ظهر امروز در نشست با مسئولان ورزشی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های ورزشی در استان‌های مختلف انجام داد بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت ادارات کل ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در استان‌های مختلف باید دقیق و کارشناسی شده به توسعه و پیشرفت برسد افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه‌ها و اهداف ما در بخش‌های مختلف ورزش محقق شود و مشکلات و کمبودها در بخش‌های مختلف مرتفع شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات ورزش در سطح استان‌های مختلف کشور گام برداریم باید،‌ مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان‌ها به صورت ویژه و دقیق نقاط ضعف و قوت ورزش را در استان خود مورد بررسی قرار دهند و با کار کارشناسی شده مسیر پیشرفت ورزش را طی کنند.

خادم در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه ما نیز در وزارت ورزش و جوانان حمایت‌های لازم را از ادارات کل ورزش در استان‌ها خواهیم داشت، ‌افزود: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده با انجام سفرهایی به استان‌های مختلف کشور و بحث و تبادل نظر با مسئولان ورزشی سعی در توسعه ورزش در بخش‌های مختلف را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار