کد خبر: ۱۳۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 27 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: امام جمعه موقت رشت با اشاره به در پیش بودن روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران از حمایت از مردم مظلوم فلسطین دست برنمی دارد.

حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به اینکه روز هشتم آذرماه روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است، افزود: وظیفه همه مسلمانان این است که نگذارند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود و باید همواره از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کنیم.

وی اظهار کرد: 70 سال قبل استعمار پیر، برای ایجاد تفرقه میان ملت ها نقشه شوم استقرار صهیونیست ها را در این منطقه طراحی کرد و فلسطینی ها از آن روز، با این مسئله درگیر هستند.
حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه سخنانش، با اشاره به دهم آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: با توجه به انتخابات پیش روی مجلس، مردم باید مراقب تبلیغات باشند.
وی بیان کرد: بایستی معیار و اصول انتخاباتی، فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و مطامع شخصی کنار گذاشته شود.
وی گفت: این ایام ، برخی در مجالس ختم و عزاداری حضور می یابند با این گمان که مردم، ساده لوح هستند حال اینکه مردم ما به این مسائل توجه دارند.
حجت الاسلام عبدالله زاده یکی از دستاوردهای انقلاب را مجلس شورای اسلامی و حاکمیت مردم بر مردم دانست و افزود: در کجای دنیا سراغ دارید که تمامی مسئولان توسط مردم و با رای مردم انتخاب شوند؟
وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل مجلس در راس امور است، گفت: مهمترین ویژگی مجلس شورای اسلامی ما ، اسلامی بودن مجلس است.
وی ملی بودن را یکی دیگر از ویژگی های مجلس شورای اسلامی خواند و افزود: مجلس شورای اسلامی از متن مردم جوشیده و دست شرق و غرب و وابستگان از مجلس کوتاه است.
خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به مسئله بوجود آمده در فرانسه توسط گروهک تروریستی داعش اشاره و بیان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران در جهان صلح است و ما نمی خواهیم این آتش دامن مردم فرانسه یا هر نقطه ای دیگر از جهان را بگیرد اما این، آتشی است که برخی دولت های غربی به وجود آورده اند.
حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به روز هفتم آذر و روز نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای دریایی ارتش یکی از نیروهای فعال و زحمتکش هستند که کار حفاظت و حراست از مرزهای آبی و منافع جمهوری اسلامی ایران را در آب ها برعهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار