امام جمعه ‌نیر به دیدار اخیر خود ‌با معاون اول رئیس جمهور ‌اشاره کرد و گفت:‌ در این نشست عمده مشکلات منطقه را با معاون اول رئیس جمهور مطرح ‌و قول‌هایی مبنی بر رفع این مشکلات و جذب سرمایه‌گذاری دریافت کردیم.
کد خبر: ۱۳۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 27 November 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های این هفته شهر نیر اظهار کرد: اگر بخواهیم بسیج را در یک کلمه تعریف کنیم آن کلمه بالندگی واقعی است که در جمهوری اسلامی ایران در سایه حضور بسیج و تبلور قدرت آن در همه عرصه‌ها نمایان شده است.

وی حضور بسیج را در همه صحنه‌ها نشان از قدرت و صلابت این نیروهای انقلابی و ارزشی توصیف کرد و گفت: آنهایی که بسیج را به تندروی و یا برخی عناوین دیگر متهم می‌کنند خودشان نیز به خوبی می‌دانند که کارآمدی بسیج در همه صحنه‌ها بی‌نظیر و غیرقابل توصیف است و عده‌ای ندانسته و عده ای دیگر نیز از روی حسادت به این نیروی مخلص درصدد کارشکنی در مسیر ارزشی این نیروی انقلاب هستند.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه در همه صحنه‌ها قدرت بسیج این کشور را از ترفندها و توطئه‌ها بر حذر داشته و تضمین کننده صلابت نظام بوده است، افزود: امروز نیز در یک ماموریت فراگیر بسیج باید مانع از نفوذ دشمن در صحنه‌های مختلف باشد چرا که اگر کوچکترین غفلتی انجام شود بزرگترین آسیب و خطر متوجه نظام اسلامی خواهد شد.

مقدسی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر بسیجیان اشاره کرد و گفت: معظم له به خوبی ابعاد و گستردگی فعالیت بسیج را تبیین کرده و عرصه و صحنه جدید حضور بسیج را عرصه دفاع از انقلاب، هویت ارزشی و ملی آن توصیف کرده و بر توانمندی این نیروی قدرتمند صحه گذاشتند.

وی عنوان کرد: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر به تفکر بسیج که یک تفکر سازنده و ارزشی است، نیازمند است تا بتواند از صحنه‌های مختلف به سلامت عبور کنند.

امام جمعه شهرستان نیر فرارسیدن اربعین حسینی را نیز گرامی داشت و یادآور شد: پیاده‌روی که زائران اربعین حسینی آغاز کردند یک حرکت عاشقانه و از سر عشق و محبت به سیدالشهدا (ع) است که از آن می‌توان به عنوان جهاد حسینی در لبیک‌گویی به آرمان بلند امام حسین (ع) و فرهنگ ذلت‌ناپذیری یاد کرد.

مقدسی تصریح کرد: تجمع میلیون‌ها انسان در کربلای معلی بار دیگر قدرت نرمی را برای جامعه اسلامی به وجود آورده و مانع از نفوذ دشمنان در عرصه حاکمیت نظام اسلامی شده و تمام توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر به قدرت و صلابت بی‌نظیر در سایه عزت و عظمت جامعه اسلامی نیازمند است و لحظه‌ای از این اهداف آرمانی خود کوتاه نیامده و از طریق مکتب حسینی که مکتب حریت و آزادی‌خواهی است گام برمی‌دارد.

امام جمعه شهرستان نیر به دیدار اخیر خود به همراه فرماندار با معاون اول رئیس جمهور در پیگیری مشکلات منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: ما در این نشست عمده مشکلات منطقه را با معاون اول رئیس جمهور مطرح کردیم و قول‌هایی مبنی بر رفع این مشکلات و جذب سرمایه‌گذاری دریافت کردیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مقدسی در پایان سخنان خود همچنین از توجه فرماندار نیر برای خرید تریبون جدید نماز جمعه نیر با هزینه کرد 3 میلیون تومان از تلاش‌ها و پیگیری‌های اکبر صمدی قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار