مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری از برگزاری ویژه برنامه‌«بخوان به نام افتخار ایران»‌در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰ 28 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی بقایی عصر امروز در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در تشریح اهم برنامه‌‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شاخص که در ایام‌الله دهه فجر امسال برگزار می‌شود، که بعد ملی نیز دارد، برنامه‌ای تحت عنوان‌«بخوان به نام افتخار ایران»‌است.

وی بیان کرد: این برنامه به منظور ارائه دستاوردهای انقلاب با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان در سه دهه گذشته است، همچنین از دیگر برنامه‌‌های مدنظر، ویژه برنامه‌ای با اجرای سید علی ضیاء مجری مطرح صدا و سیما است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) برگزار می‌شود که عامه مردم می‌توانند برای گرفتن بلیط این برنامه به فرهنگسراها و پایگاه‌های بسیج مراجعه کنند.

وی در ادامه به برخی از برنامه‌ها از جمله اجرای سرودن بین مهدکودک‌های شهر با عنوان سرود جاویدان، مسابقه تزیین کیک 36 متری به مناسبت سی و ششمین سالگرد انقلاب، تجلیل از چهره‌های ماندگار کتاب ایران، جشن‌های مردمی، توزیع گزیده‌ای از کتاب‌ها همراه با هدیه، قصه‌خوانی همراه با نقاشی و ساخت کاردستی اشاره کرد.

بقایی از آغاز ویژه برنامه‌ای تحت عنوان قصه‌های شب در فضای مجازی از شب‌های گذشته و همچنین برنامه‌ شاخص و مهمی که با همکاری خانه انقلاب، بسیج دانش‌آموزی و سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود، خبر داد.

وی اضافه کرد: اعزام کاروان‌هایی در قالب اردویی به تعداد 70 اتوبوس به منظور بازدید از موزه تاریخی عبرت‌ها در تهران و حرم حضرت امام راحل و جماران از دیگر برنامه‌های مدنظر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار