جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به اقتدار امروز ایران در سایه ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: امروزه موشک‌های ایران بزرگترین تهدید علیه نظام را به خطر انداخته اند.
کد خبر: ۱۳۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 28 November 2015
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به اقتدار امروز ایران در سایه ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: امروزه موشک‌های ایران بزرگترین تهدید علیه نظام را به خطر انداخته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، امیر کیومرث حیدری در یادواره شهدای عشایری استان کرمانشاه که امروز (7 آذرماه) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین و سران طوایف و 12 ایل استان کرمانشاه در محل حسینه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) استان برگزار شد، نعمت ولایت فقیه را بالاترین نعمت برای جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: چنانچه می‌خواهیم از مسیر راست منحرف نشده و اقتدار نظام پا بر جا بماند، باید شکرگزار این نعمت بود و این شکرگزاری را با تبعیت از امر رهبری نشان داد.

وی با اشاره به لقب گرفتن عشایر از سوی امام راحل (ره) با عنوان ذخایر انقلاب، اظهار کرد: ذخیره یعنی زمانی که امیدی نداشتی به ذخایر خود رجوع کنی و این یعنی در روز مبادا می‌توان بر روی عشایر حساب باز کرد.

حیدری نیروی انسانی، تجهیزات، تاکتیک‌های جنگی و روحیه و انگیزه را از جمله مؤلفه‌های موفقیت در یک جنگ عنوان کرد و افزود: علاوه بر اینها برای پیروزی در جنگ غیرت و جوانمردی هم نیاز است که در این زمینه می‌توان گفت عشایر ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نماد غیرت و جوانمردی بودند.

وی اظهار کرد: عشایر در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که در همه زمانها در صحنه هستند و دست در دست نیروهای مسلح از این آب و خاک دفاع کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به اقتدار امروز ایران اشاره کرد و افزود: این اقتدار با تلاش و کوشش و رشادت‌های فروان به دست آمده و اینطور نبوده که ایران از قبل این قدرت و اقتدار را داشته باشد.

حیدری به مصادیق اقتدار ایران اشاره کرد و افزود: اینکه ایران امروز در برابر شش قدرت دنیا پای میز مذاکره می‌نشیند و بر احقاق حق خود اصرار دارد و عقب نشینی نمی‌کند، نمادی از اقتدار ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: از مجموع شش کشور قدرتمند دنیا پنج کشور حق وتو دارند، اما تمامی این کشورها در برابر ایران ناچارند پای میز مذاکره بنشینید و ایران در برابر آنها از حق خود دفاع می‌کند.

حیدری نمونه دیگر اقتدار ایران امروز را حمایت ایران از کشورهای مظلوم دنیا دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در صحبت‌های خود تاکید کرده‌اند که ایران از هر کشوری که مقابل استکبار و صهیونیسم بایستد حمایت خواهد کرد و حمایت‌های ایران از فلسطین و مردم غزه نمادی از اقتدار امروز ماست.

وی فعالیت 143 شبکه رادیویی و تلویزیونی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را نماد دیگری از اقتدار کشورمان عنوان کرد و افزود: اینکه 143 شبکه رادیویی و تلویزیونی بصورت 24 ساعته علیه نظام و کشور ایران فعالیت کنند به وضوح نمایانگر اقتدار کشورمان است.

حیدری اقتدار به دست آمده ایران را مرهون خون شهدا و هدایت‌ها و رهنمود‌های ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: نبود رهبری و ولایت فقیه در انقلاب‌های اخیر کشورهای اسلامی مانند مصر، تونس و بحرین و یمن نشان داد که بی ولایت فقیه و رهبری، انقلاب مردم به بیراهه می‌رود و آنطور که باید به ثمر نمی‌نشیند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: انقلاب ایران در سایه ولایت فقیه با گذشت چند دهه نه تنها از ارزشهای اولیه خود عقب نشینی نکرده، بلکه ارزشهای جدیدی را خلق کرده و قاطعانه از همه آنها دفاع می‌کند.

وی اظهار کرد: اقتدار ایران امروز به حدی است که مستکبران دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که برای هر اقدامی در منطقه خاورمیانه باید با ایران مشارکت داشته باشند.

 حیدری به تصرف دو کشور عراق و افغانستان در غرب و شرق ایران توسط نیروهای آمریکایی اشاره کرد و افزود: این لشکرکشی‌ها به خیال آمریکا برای تمام کردن کار ایران بود اما زمانی که نیروهای آمریکایی اقتدار ارتش ایران را دیدند در اهداف خود ناکام ماندند و رویای خاورمیانه بزرگ را هم به فراموشی سپردند.

وی در خصوص راهکار برخی اندیشمندان آمریکایی در خصوص اقدام نظامی آمریکا علیه ایران، گفت: در همین راستا اندیشکده‌های معتبر آمریکا به وزارت دفاع آمریکا هشدار دادند که تا زمانی که منافع آمریکا در اطراف ایران پراکنده است، اقدام نظامی بی‌فایده خواهد بود.

وی اظهار کرد: آمریکا خوب می‌داند با اقدام نظامی راه به جایی نخواهد برد و موشک‌های ایران که در اوایل انقلاب برد آنها فقط 330 متر بود، امروز قلب بزرگترین تهدید علیه نظام را به خطر انداخته اند.

حیدری با بیان اینکه امروز چشم امید جهان اسلام به ایران و مقام معظم رهبری است گفت: باید با تبعیت از ولایت فقیه شکرگزار این نعمت باشیم تا بتوانیم اقتدار ایران را در جهان بیش از پیش فزونی بخشیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار