مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات تدارکاتی بوکس کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 29 November 2015
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات تدارکاتی بوکس کشور در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهان‌بخش ایزدپور به همراه معاونین و کارشناسان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از مکان‌های ورزشی واقع در مجموعه شهدای یاسوج دیدن کرد.
جهانبخش ایزدپور در این بازدید ضمن تشکر از ورزشکاران، اظهار کرد: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در همه رشته‌ها استعدادهای بالایی دارند و علی‌رغم مشکلات موجود به خوبی در مسابقات متعدد درخشیده‌اند.
مدیر‌کل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به حضور چهار بازیکن رول‌بال اسکیت هم‌استانی در مسابقات بین‌المللی اشاره و افزود: حضور بازیکنانی از استان ما در این مسابقات فرصتی جهت معرفی استان به کشور و همه جهان خواهد بود.
وی با اشاره به حضور سردار پاریاد، سرمربی تیم فوتسال کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کادر فنی و اسماعیل دژه به عنوان بازیکن تیم ملی در مسابقات جام جهانی فوتسال ناشنوایان، تصریح کرد: مسابقات جام جهانی فوتسال در تایلند برگزار و با قهرمانی تیم ملی ناشنوایان ایران به پایان رسید.
ایزدپور ضمن تبریک این موفقیت به اسماعیل دژه و سردار پاریاد، گفت: وجود چنین ورزشکارانی باعث رشد و شناساندن ورزش استان به جهان شده و ما به وجود آنها افتخار خواهیم کرد.
این مسئول ضمن بازدید از خانه بوکس شهر یاسوج از ورزشکاران این رشته به دلیل کسب مقام‌های کشوری تقدیر و از حضور ملی‌پوشان بوکس کشور جهت برگزاری مسابقات تدارکاتی و حضور رئیس فدراسیون بوکس کشور جهت بررسی وضعیت بوکس در استان خبر داد.
وی هم چنین از تلاش رئیس و مربیان رشته والیبال جهت برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری ویژه این رشته تقدیر و ادامه داد: با توجه به امکانات و پتانسیل‌های مناسب می‌توان مسابقات استانی متعددی برگزار کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات رشته‌های شطرنج، کونگ‌فو، کاراته و استادیوم 15 هزار نفری یاسوج اشاره و خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما در عرصه‌های مختلف به خوبی خود را نشان داده و ما نیز در خصوص رفع مشکلات و حمایت از آنها نهایت تلاش و همکاری را خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار