فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بر ضرورت پیش‌بینی اربعین در نظام بودجه‌ریزی کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 30 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بر ضرورت پیش‌بینی اربعین در نظام بودجه‌ریزی کشور تأکید کرد.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد، سردار سیدصادق حسینی در جلسه‌ ستاد اربعین در مهران که با حضور لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در مرز مهران جلوه‌ وحدت و همدلی مردم و مسئولان به‌ خوبی خود را نشان می‌دهد و تمام دستگاه‌های اداری همه‌‎ توان خود را بسیج کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین رنگ جهانی به خود گرفته است و نقش‌آفرینی ایران اسلامی با محوریت ایلام در این زمینه برکسی پوشیده نیست، تصریح کرد: لازم است این حماسه‌ بزرگ در نظام بودجه‌ریزی کشور دیده شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با تأکید بر ضرورت تأسیس کنسولگری عراق در ایران گفت: استقبال مردم از مرز مهران بیش از مرزهای چذابه و شلمچه است و این موضوع هم نیازهای جدید را ایجاد می‌کند که برای پاسخگویی به آن‌ها باید در بودجه‌ سال آینده و برنامه‌ ششم به این موضوع توجه کرد.

حسینی تأکید کرد: این روزها شاهد شکل‌گیری همایش بزرگ اربعین در کشوری هستیم که از امنیت پایدار برخوردار نیست که نشانه‌ی اقتدار جهان اسلام است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار