دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: تیم کشتی آزاد دخانیات مازندران که به نمایندگی از کشورمان در تورنمنت فرانسه حضور یافت، موفق به کسب مقام سومی این رقابت‌ها شد.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 30 November 2015
به گزارش تابناک مازندران،غلام‌رضا نوری‌زاده با بیان اینکه تیم کشتی آزاد دخانیات مازندران که به نمایندگی از کشورمان در تورنمنت فرانسه حضور یافت، موفق به کسب مقام سومی این رقابت‌ها شد، اظهار کرد: تیم کشتی آزاد دخانیات مازندران با کسب یک مدال نقره، دو مدال برنز و سه مقام پنجمی  پس از تیم‌های آمریکا و رومانی موفق به کسب مقام سومی این مسابقات شد.

وی یادآور شد: سعید غلامی در وزن 74 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره، آرمین رضازاده در 86 و اکبر صفرزاده در 97 کیلوگرم نیز موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران ادامه داد: در این تورنمنت حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به‌عنوان سرپرست و نماینده وزارت ورزش و جوانان، محمد معصومی به‌عنوان سرمربی، مهدی باغبانیان، سیدعلی خدایی و مهرنوش شاهرخی نیز به‌عنوان مربیان تیم کشتی آزاد دخانیات مازندران در این رقابت‌ها حضور یافتند.

این مسئول اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سفر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مسابقات، بازدید از امکانات ورزشی و باشگاه‌های معتبر فرانسه، در دو بُعد از منظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به همراه مسئولان ورزش فرانسه بود.

نوری‌زاده در پایان گفت: در این سفر دو طرف برای توسعه ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی به نتایج خوبی دست یافتند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار