مدیرکل بحران استانداری تهران گفت: تمام مراکز امدادی استان برای پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 14 March 2015
هادی رحمتی در گفت و گو با ایرنا افزود: مرکز پیام مدیریت بحران استانداری به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث است تا در کوتاه ترین زمان رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل پیشگیری، انسجام بخشی و نظم دهی اقدامات ویژه چهارشنبه سوری به کلیه فرمانداران، بخشداران و سازمان های آتش نشانی استان تهران برای اجرا ابلاغ شد گفت: این دستورالعمل با توجه به مشکلات و فضایی که در شب چهارشنبه آخرسال بر استان حاکم می شود تدوین و برای اجرا ابلاغ شده است.

رحمتی افزود: دستورالعمل وظایف هر نهاد را مشخص کرده و با هدف انسجام بخشی و نظم دهی فعالیت ها تدوین شده و اصلی ترین برنامه آن پیشگیری از بروز حادثه است.

مدیرکل بحران استانداری تهران گفت: شهرداری تهران نیز چنین دستورالعملی را تدوین کرده و بر اساس آن اقدامات پیشگیرانه خود را به مرحله اجرا در خواهد آورد.

وی افزود: نسبت به جمع آوری لاستیک های فرسوده از سطح شهر اقدام خواهیم کرد و تا حد امکان نسبت به ایمن سازی سطح شهر و استان کمک می کنیم و همواره اقدامات دستگاه ها در این زمینه را رصد می کنیم .

رحمتی از آماده باش اورژانس تهران برای شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: فعالیت های پیشگیرانه را اولویت کارهای خود قرارداده ایم.

سعید شریف زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران امروز از بسیج یک هزار گروه امدادی در پایتخت برای امدادرسانی به حوادث احتمالی شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار