تابناک: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان با کمبود دو هزار آموزگار روبروست.
کد خبر: ۱۳۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 02 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، اکبر پناهی روز سه شنبه در جلسه معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید با کمبود این تعداد آموزگار برای مدارس استان روبرو بودیم که بخشی از آن با استفاده از نیروهای پیش دبستانی که با آموزش و پرورش همکاری داشتند، رفع شد.

وی تصریح کرد: با این وجود اطلاع نداشتن این دسته از معلمان از مسائل آموزشی و سیاست های آموزش و پرورش، مشکلاتی را در انجام فعالیت های آموزشی به دنبال دارد که این از دغدغه های آموزش و پرورش است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه آموزش و پرورش تصریح کرد: همکاری سایر نهادهای خدماتی و اداری با این وزارتخانه برای بهبود و توسعه فعالیت های آن ضروری است.

وی با بیان اینکه بیش از 98 درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق پرسنل این وزارتخانه می شود، گفت: کمبود اعتبار کفاف حقوق پرسنل این وزارتخانه را نمی دهد و بخش اندکی از این اعتبار نیز باید صرف فعالیت فرهنگی، اداری و خدماتی شود که این امر محدودیتی جدی برای این وزارتخانه است.

پناهی بر ضرورت تعامل آموزش و پرورش و سایر ادارات تاکید و تصریح کرد: اگر سایر ادارات با آموزش و پرورش همکاری نکنند، آموزش و پرورش قادر به تحقق اهداف خود نیست.

وی خواستار واگذاری مسوولیت نظارت بر سرویس مدارس به آموزش و پرورش شد و افزود: نظارت نکردن آموزش و پرورش بر سرویس مدارس موجب آسیب های اجتماعی ناشی از آن می شود.

در این آیین علیرضا مرزبان به عنوان رییس آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون معرفی شد.

پس از انتصاب کامران عطایی رئیس سابق رییس آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون به عنوان رئیس ناحیه 1 آموزش و پرورش استان اصفهان، مرزبان به عنوان سرپرست معرفی و اکنون به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

شهرستان تیران و کرون در 50 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار