رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نقش سازمان منطقه آزاد قشم و نگاه فرهنگی مدیر عامل این سازمان به حوزه فرهنگ و توسعه فضاهای فرهنگی، ستودنی است.
کد خبر: ۱۳۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹ 05 December 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی همزمان با آئین اربعین حسینی در شهر قشم و در بازدید از محل احداث مصلی امام علی (ع) این شهر، اعلام کرد: خوشبختانه در جزیره قشم به اهمیت پیوست فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف توجه شده است.
 
وی گفت: واگذاری زمین رایگان توسط سازمان منطقه آزاد قشم با هدف ساخت مصلی برای شیعیان و برادران اهل سنت و همچنین ساخت مساجد و حسینیه ها در نقاط مختلف جزیره نشان از اهمیت حوزه فرهنگ نزد مسئولان این سازمان دارد.
 
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اعلام اینکه مصلی فعلی نماز جمعه شهر قشم از شرایط مناسب برخوردار نیست، از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برای سرعت بخشیدن به ساخت این پروژه درخواست مساعدت کرد.
 
بنا به این گزارش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم با اعلام آمادگی در حمایت از ساخت این پروژه فرهنگی، گفت: خدمت به مردمان همیشه در صحنه جزیره قشم به عنوان نیروهای پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی، افتخار بزرگی محسوب می شود که امروز نصیب ما شده است.
 
حمید رضا مومنی اعلام کرد: مردم با فرهنگ جزیره قشم از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و تا به امروز با حمایت از مقام عظمای ولایت و جمهوری اسلامی، نقش بی بدیل خود را به نمایش گذاشته اند.
 
وی گفت: در حوزه توسعه فرهنگی با رعایت حفظ فرهنگ تاثیرگذار مردم این منطقه، تلاش می کنیم به آنچه مورد نظر مقام عظمای ولایت است جامعه عمل بپوشانیم.
 
بنا به این گزارش، سازمان منطقه آزاد قشم سال گذشته زمین ساخت مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر قشم را به صورت رایگان در اختیار نهاد نماز جمعه این شهر قرار داد.
 
عملیات کلنگ زنی این پروژه، یازدهم آذر ماه سال 93 با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، اکبر ترکان معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، امام جمعه شهرستان قشم، مدیرعامل وقت سازمان منطقه آزاد و جمعی از دیگر مسئولان کشوری، استانی و شهرستان قشم به زمین زده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار