کد خبر: ۱۳۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 05 December 2015

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج بر توسعه خدمات عمرانی در کلان‌شهر کرج تأکید کرد.

سعید فیروزگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیازهای کلان‌شهر کرج توسعه خدمات عمرانی است تا بتوانیم در این حوزه به استانداردها نزدیک شویم.

وی با بیان اینکه اولویت مسئولان در بخش‌های مختلف توسعه خدمات عمرانی باشد، افزود: کرج با توجه به مرکز بودن استان البرز نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است لذا باید با شناخت دقیق از این کلان‌شهر و بررسی نیازهایش مسیر توسعه و تحول را در کرج در پیش بگیریم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و رفع مشکلات این مناطق باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا روند توسعه خدمات‌رسانی‌ها را در مناطق مختلف یکسان کرده و همه مردم از خدمات مساوی بهره‌مند شوند.

فیروزگاه با اشاره به اینکه فقر برخی از خدمات در مناطق مشهود است، بیان داشت: در این راستا باید اولویت خود را برای ارائه خدمات در این مناطق قرار دهیم و براساس نیازها خدمات را در این گونه مناطق نیز اجرایی کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات کلان‌شهر کرج را وجود ترافیک و عدم استانداردهای برخی از خیابان‌های این کلان‌شهر دانست و گفت: خیابان‌های این کلان‌شهر برای جمعیت فعلی احداث نشده است لذا نمی‌تواند پاسخگوی تردد این تعداد خودرو باشد لیکن با ترافیک بسیاری مواجه می‌شویم.

رئیس کمیسیون شورای شهر کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن روند فعلی اقدامات شهرداری مبنی بر احداث تقاطعات غیرهم‌سطح افزود: احداث این تقاطعات غیرهم‌سطح به واسطه یک نگاه کارشناسی شده انجام می‌شود و می‌تواند گامی مهم در جهت کاهش بار ترافیکی در مناطق مختلف این کلان‌شهر باشد.

فیروزگاه بیان داشت: یکی از پل‌هایی که مراحل تکمیلی خود را طی می‌کند مکمل پل حامی در کرج است که براساس تمهیدات اندیشیده شده بهره‌داری از این پروژه مهم سال آینده پیش‌بینی شده است.

به گفته وی با بهره‌برداری از این پل حجم ترافیک در ورودی کلان‌شهر کرج به طور چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار