نوعی اقدم نماینده دوره های چهارم و هفتم مجلس شورای اسلامی :
نوعی اقدم می گوید اگر مردم استان اردبیل بویژه خواص در انتخابات مجلس شورای اسلامی بی تفاوت باشند و نقش اصلی ایفا نکنند سرنوشت انتخابات مجلس دهم مانند برخی از دوره های گذشته بدست عوام خواهد افتاد عوامی که متاسفانه براحتی فریب می خورند و طعمه دلالان خرید و فروش رای قرار می گیرند ...
کد خبر: ۱۳۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 05 December 2015

خواص مدعی اردبیل کجا هستند؟!

دکتر حسن نوعی اقدم نماینده دوره های چهارم و هفتم مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس هفتم در اجتماع تعدادی از معلم عدالتخواه است نه زیاده خواه / کارمندان کشوری و لشگری بویژه فرهنگیان و بازنشستگان مشکل معشیتی دارندفرهنگیان و کارمندان و بازنشستگان گفت : نظام هماهنگ پرداخت با تلاش شبانه روزی و مقاومت ویژه اینجانب و تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس هفتم به تصویب رسید و چون این قانون برای بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی آیین نامه اجرایی نداشت بلافاصله به اجرا رفت و امید جدیدی در زندگی بازنشستگان ایجاد کرد.

نوعی اقدم در ادامه داد: برخلاف بازنشستگان، قانون مذکور برای کارمندان دولت اعم از کشوری و لشگری آیین نامه اجر ایی داشت که متاسفانه در جلسه هیات دولت قبلی قانون را بواسطه آیین نامه اجرایی منحرف کردند بطوریکه تاکنون قانون نظام هماهنگ پرداخت برای کارمندان بدرستی اجرا نشده است.

نماینده مدافع اجرایی شدن قانون نظام هماهنگ پرداخت در مجلس هفتم افزود: با گذشت حدود هشت سال از تصویب این قانون ملاحظه می کنیم که کارمندان دولت بویژه فرهنگیان و بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی مشکل معیشتی دارند و حقوق دریافتی آنها کفاف هزینه های سرسام آور زندگی را نمی کند و تورم رکودی کمر مردم را شکسته است و عائله دولت شرمنده خانواده های خود شده اند.

دکتر نوعی اقدم افزود: چند سال در مورد طرح رتبه بندی معلمان شعار داده شد و و عده هایی مطرح گردید اکنون با ابلاغ طرح رتبه بندی معلمان ملاحظه می شود که این کار یک طرح بی محتوی است و آنچه که در حقوق معلمان تاثیر گذاشته است ناچیز می باشد که در این رابطه واقعا باید به وزارت آموزش و پرورش متاسف شد تازه تا برخی از عناصر مغرض ادعا می کنند که چرا معلمان زیاده خو اه هستند؟! در پاسخ به این افراد باید گفت که معلم هرگز در طول تاریخ زیاده خواه نبوده و نخواهد بود بلکه معلم همیشه عدالتخواه بوده و چوب عدالتخواهی خود را می خورد ، معلم می گوید اگر چیزی در مملکت وجود دارد باید عادلانه بین عائله دولت توزیع گردد لذا معلم از تبعیض رنج می برد و تا کنون به حداقل ها قانع بوده است و در عین حال مشکلات مالی و رنج ناشی از تبعیض دولتمردان را در رسالت شریف معلمی خود دخالت نداده و در هر مقطعی از تاریخ سنگر مدرسه را حفظ کرده و به وظیفه خود بدرستی عمل کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس هفتم اظهار کرد که آموزش و پرورش در دولت ها و مجالس گذشته مدافع تاثیرگذار نداشته و کسی نبود که درد و رنج معلم را از تریبون خانه ملت فریاد بزند و بدنبال احیای حق و حقوق آنها باشد ، متاسفم باید بگویم آموزش و پرورش نه درمجلس و نه در دولت هیچ وزنی ندارد .

دکتر نوعی اقدم در ادامه سخنان خود هفته بسیج را به همه ملت ایران بویژه به لشگریان مخلص خدا تبریک گفت و یادآور شد که اگر بسیج نبود امروز همه دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد تهاجم دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل قرار گرفته بود و اگر ملت ایران و انقلاب بزرگ اسلامی پا برجاست مدیون خون شهیدان بسیجی و همه شهدای انقلاب اسلامی و مقاومت بسیج می باشد که سهم فرهنگیان بسیجی در این میان هم قابل توجه است .

نوعی اقدم گفت: مجلس دهم پس از شکل گیری سریعا باید آئین نامه اجرایی نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت را متوقف نموده و پس از انجام اصلاحات در قانون، اجر ا آنرا از دولت خواستار شود .

دکتر نوعی اقدم خطاب به مردم اردبیل گفت: اگر مردم استان اردبیل بویژه خواص در انتخابات مجلس شورای اسلامی بی تفاوت باشند و نقش اصلی ایفا نکنند سرنوشت انتخابات مجلس دهم مانند برخی از دوره های گذشته بدست عوام خواهد افتاد عوامی که متاسفانه براحتی فریب می خورند و طعمه دلالان خرید و فروش رای قرار می گیرند و این موضوع در میان مردم جا می افتد که سرنوشت انتخابات را پول و پول و پول و دلال تعیین می کند.

استاد دانشگاه های اردبیل در ادامه سخنانش خطاب به مردم پرسید: آیا نهادینه کردن انتخابات پولی و میدان دادن به دلالان خرید رای و تعیین سرنوشت مجلس به روش غیر قانونی و غیر شرعی در شان نظام جمهوری اسلامی است ؟! آیا پس از 37 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد درست است که مردم به این باور برسند که سرنوشت انتخابات را پول تعیین می کند ؟!

تا کی باید عناصر با کفایت و مومن و با تجربه و کار آمد و شایسته در کنار بمانند و میدان بدست دلالان و عناصر مفاسد پیمانکاری و فریبکاران بیفتد؟! آیا خروجی چنین انتخاباتی شرم آورنیست ؟ !

کجایید خواص مدعی اردبیل ؟ آیا نماینده پاکدست و گره گشا برای کشور و مردم استان می خواهید یا دنبال عناصر باندی و چاپلوس و دستبوس هستید؟!

آیا نمی خواهید در فرصت باقیمانده برای بیداری و ارشاد عوام نقش ایفا کنید؟

نوعی اقدم ادامه داد: کجایید آقایان و خانم های دانشگاهی و فرهنگی و دانشجو و روحانی و بازاری و کشاورز و کارمند و ... و هزاران نفر بیکار فارغ التحصیل دانشگاهها؟

آیا ناراحت نیستید از اینکه پروژه های نیمه کاره بازمانده از مجلس هفتم در استان ار دبیل رها شده است ؟ کشاورزان و سیب زمینی کاران بی صاحب کجایند ؟

آیا نمی خواهید پتر وشیمی- راه آهن - منطقه ویژه - حقابه قزل اوزن - دانشگاه صنعتی مهار آبها- توسعه صنعت و راه اندازی صنایع تعطیل شده استان و .... به نتیجه برسد ؟

کجایید فرهنگیان شریف و دانشگاهیان عزیز کجائید یاران شهدا ؟ کجایید خانواده های محترم ایثارگران ؟ کجائید ای مردم اقشار مختلف اردبیل آیا باز هم می خواهید سرنوشت انتخابات را پول و دلال تعیین کند .

کجایند طرفداران انتخابات بی پول و بی منت ؟

کجایند مردان بی ادعا؟!

کجایند مردان بی ادعا ؟!



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
جناب دکتر
با سلام لطفا شما سنگ فرهنگیان را به سینه نزنید . حضرت والا این مدت کجا بودید ؟
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: ایشان خانه نشین بودند و مسئولیتی نداشتند !
پاسخ ها
متین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
خیلی ببخشید مگه سایت تابناک سخم گوی نوعی اقدمه. دوم ایشان واقعا خانه نشین بودند
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
کجایید ای شهیدان خدایی... بلاجویان دشت کربلایی... کجایید ای سبک روحان عاشق... پرنده تر زمرغان هوایی...
گشتیم نبود نگرد نیست نسلشون منقرض شده.
یکی با پول رای میگیره یکی دیگه با وعده وعید حتی شده با وعده نمره دادن!!!
این مملکت دردش فقط چند تا پروژه ناتمام و پولساز برای نمایندگانی که هرکی دستش میرسه مثل گاو شیرده به نام ملت به کام خودش میدوشه! نیست.
برید بگردید ریشه عقب ماندگی را بیابید ... اگه واقعا خودتون را نماینده میخواهید برید ببنید نمیگم هر ماه ! هرسال چند تا نامه تو بایگانی ادارات اردبیل داره خاک میخوره که طرف بخاطر بیکاری و نداری از تحصیل جا مانده و شده عوام!!! پرس و جو کنید و ببینید هرسال چه تعداد افراد از ادامه تحصیل جا میمانند و دردشان چیست؟؟؟
پرس و جو کنید و ببینید خروجی دانشگاهها چیست؟ دانشجو چطور درس میخونه و نمره میگیره؟؟؟
بگردید و یک جامانده از تحصیل را حمایت کنید و در عمل نشان دهید که واقعا مرد عمل هستید ...
کجایند مردانی که بخاطر منفعت خودشان نماینده نمی شوند؟!
کجایند مردانی که دینشان را به دنیا نمی فروشند؟!
کجایند مردانی که معلم عملند، معلم دیانتند، معلم سخاوتند،معلم عدالتند، معلم شرافتند، معلم صیانتند، معلم صداقتند،...؟!
کجایند مردان عمل؟!
کجایند مردان عمل؟!
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
سلام - در اينكه دولت و مجلس در حق فرهنگيان كوتاهي كرده و ميكنند شكي نيست -و علت اشكال شايد كوتاهي خود فرهنگيان و قاطبه مردم در اهميت انتخابات باشد؟
متاسفانه جو كشور مخصوصا اردبيل طوري است كه به جهت خلاء قانون همه ميتوانند خودشان با وعده و وعيد توخالي در دل مردم نفوذ كرده و انتخاب ميشوند و زماني اين جماعت گول خورده متوجه ميشوند كه احساس ميكنند نماينده اشان صورت مسئله را متوجه نميشود تا دفاع كند !!!!!
جناب نوعي اقدم ، شما قطعا در طيف اصولگراها هستيد ولي نقص بزرگ اصولگرایی استان اردبيل ، انحصار و زياده خواهي عده اي قليل و عمدتا نظا مي بازنشسته است كه فكر ميكنند فقط خودشان اصولگرا هستند و در پشت درهاي بسته براي استان تصميم گيري ميمنند كه حاصلش نمايان است چرا كه بيشترين اختلاف در مجمع نمايندگان استان اردبيل از طرف به اصطلاح اصولگرايان بود كه خواص انحصارگراي ديروز و امروز اصولگرائي استان اردبيل ، به آن افتخار ميكنند ؟؟؟؟
اميدوارم خداوند عنايت فرمايد و چشم بصيرت خواص بينا شود تا آخرتشان هم برباد نرود
هم نوع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
آقای دکتر ، فرهنگیان رو ولش...از ویلا و زمین های حیران چه خبر...؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: در مورد اتهام فوق خانواده نوعی اقدم با دادن شکوائیه ای به قوه قضائیه  موضوع را تکذیب کردند و صراحتا اعلام شد هیچ زمینی در آن منطقه ندارند و فردی که چنین اظهار نظری در یکی از رسانه ها انجام  داده بود بابت اطلاعات غلط و شنیده ها عذرخواهی کرده است 
پاسخ ها
هوشیار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
آقای هم نوع ؛متاسفانه یکی از علل عقب ماندگی جامعه ما ایراد تهمت و افتراء به نخبگان و دلسوزان جامعه است و بی جهت افراد توانمند را با شانتاژ ها و دروغ پراکنی به حاشیه می بریم و افراد ضعیف و ضعیف النفس را ارتقاء می دهیم که این بلا ها بسر مان می آید خواهشا انصاف داشته باشید این انگ ها به دکتر نمی چسبد؟
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
درود آقای دکتر، اردبیل و توسعه اردبیل قطعا به نماینده توانمند و متخصص و مجرب چون حضرتعالی نیاز دارد و در این دوره اردبیل به فرزندان توانمند خود آری خواهد گفت تا باشد فرصت های ازدست رفته در دوره قبل را جبران نماید؟
عمواحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
یه پیشنهادبه آقای دکترمعصوم زاده داشتم،دکترازپشت کامپیوتر پاشودست ازانتقاد ازاینو اون بردار،برو واسه انتخابات مجلس خودتوآماده کن.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
برخی از اصول گرایان اردبیل معلوم نیست اصول گرای کدام دور هستند چون نه سابقه دوران انقلاب دارند نه شهید و ایثارگری دارند و نه خودشان سابقه جنگ و جبهه ، شاید سابقه چیزیهای دیگری!! داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
رفتار رسانه ای شما نشان میدهد که بیطرف نیستید وبه قول علی دایی بزرگوار به سمت خاصی غش میکنید البته تا همین حد جای تقدیر دارد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
با سلام،
آقای نوعی اقدم نسل سوم اردبیل به دقت حرف ها و وعده های کاندیداها را رصد می کند
اقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
اقای دکتر،اجرای ناقص قانون نظام هماهنگ پرداخت در دولتی اتفاق افتاد که از نظر فکری بسیار به اصولگرایان نزدیک بود ...
مغانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
آقای دکتر نوعی اقدم برای رسیدن به توسعه پایدار در استان و ارتقای شاخص های اقتصادی و توسعه یافتگی نمایندگان مردم باید با مسائل و مشکلات استان آشنا بوده و توانایی انتقال آن را به مسئولین کشوری داشته باشند که متاسفانه این توانایی را ما در حال حاضر دربرخی نمایندگان اردبیل و استان نمی بینیم اگر اصولگرایان اردبیل بدون تعصب و در نظر گرفتن منافع شخصی تصمیم درست بگیرند مردم نیز قطعا شما را همراهی خواهند کرد
اقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
مدیر محترم سایت:زهی تاسف وتاثر که پیام بنده را که بی هیچ توهینی بود سانسور کردید. اگر پیام باب میل شما نیست و ممکن است به گوشه قبای کاندید مورد علاقه تان بخورد از انتشار ان خودداری فرمایید این بهتر است که این ور و ان ور را قطع کرده ومنتشر نمایید!!!!!!!
پورحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
باسلام
امیدوارم جناب پورمجید مانند کامنت های بالا نقش سخنگوی آقای نوعی اقدم را ایفا نکنند!
...
مدیر پایگاه سلام جناب پورحسین گاهی شفاف سازی لزوما به معنای سخنگویی نیست 
در ضمن با توجه به محتوای کامنت هایی که گذاشته اید شایشته است به صورت مکتوب و با امضاء حضوری به سایت تحویل داده شود تا مطمئن شویم فرد دیگری به جای شما نظر نداده است ... 
پورحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
یاشار چه بگویم که تو هم سانسورچی شدی!
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
دکتر نمیشه به خاطر خدا کار کنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
لطفا آقای نواقدم پاسخ دهند اگر مجددا انتخاب شد چه برنامه دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
برای بیکاری جوانان سانسور شد اعلام کنند برای اشتغال جوانان چه برنامه ای دارند
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
من یک معلمم. آقای نوعی اقدم اگر رفتید مجلس مشکل تعاونی فرهنگیان را حل کنید !!!!!
معلم اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
واگذاری قسمتی از شهرک سبلان به فرهنگیان و توجه ويژه به مشکلات فرهنگیان در مجلس گوشه ای از خدمات آقای دکتر نوعی اقدم می باشد و قطعا آقای دکتر فرهنگیان اردبیل در این دوره شما را تنها نخواهند گذاشت
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
به شدت بی سواد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار