رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه روند عملیات ساماندهی میدان امام(ره) مورد قبول نیست، گفت: متأسفانه میراث فرهنگی همکاری لازم را با مدیریت شهری به عمل نمی‌آورد.
کد خبر: ۱۴۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 06 December 2015

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه روند عملیات ساماندهی میدان امام(ره) مورد قبول نیست، گفت: متأسفانه میراث فرهنگی همکاری لازم را با مدیریت شهری به عمل نمی‌آورد.

به گزارش فارس،کامران گردان در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه از عملکرد ساماندهی میدان امام(ره) شهر همدان راضی نیستیم، اظهار کرد: توقف ساماندهی میدان امام(ره) برای شورای شهر و مردم قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی همراهی لازم را به عمل نیاورده و بودجه لازم را تخصیص نداده است، افزود: متأسفانه میراث فرهنگی همکاری لازم در این خصوص را به عمل نمی‌آورد.

رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر همدان در ادامه به کنده شدن بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر طی وزش باد شدید در روزهای اخیر نیز اعتراض کرد و ادامه داد: باید طراحی این بیلبوردها با توجه به جهت وزش باد و سرعت آن طراحی شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خسارت جانی در این حوادث رخ نداده است، تصریح کرد: این اتفاقات بر آرامش روانی شهر تأثیر منفی بر جای می‌گذارد و افرادی که این بیلبوردها را نصب کردند باید پاسخگو باشند.

گردان با اشاره به اینکه در نوروز گذشته المان‌های نصب شده در سطح شهر رضایتمندی خوبی به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: برای نوروز آینده این المان‌ها به شکلی طراحی شود که یک سوم آن به صورت دائمی باقی بماند.

وی خواهان نصب ست‌های ورزشی ویژه معلولان و جانبازان در سطح شهر شد و گفت: در هر منطقه شهری یک یا دو ست برای معلولان و جانبازان نصب شود تا در صورت استقبال تعداد آن گسترش یابد.

جابجایی 6 هزار زائر حسینی توسط ناوگان حمل و نقل همدان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری همدان نیز با بیان اینکه برای جابجایی زائران اربعین سال جاری همه کشور بسیج شدند، اظهار کرد: به همین دلیل فشاری که سال گذشته بر روی استان همدان به دلیل جابه‌جایی مسافران وارد شد، رفع و برنامه‌ریزی بهتری صورت گرفت.

ایرج ملک‌محمدی با بیان اینکه اکثر اتوبوس‌ها آماده باش بودند، افزود: در همدان به دلیل برنامه‌ریزی صورت گرفته و استفاده از تجربیات سال گذشته، اعتراض مسافران در حوزه‌های دیگر به دلیل اعزام خودروها به مرز وجود نداشت.

وی با بیان اینکه طی چهار روز 6 هزار نفر توسط اتوبوس‌های همدان جابجا شدند، تصریح کرد: 150 دستگاه اتوبوس آماده مسافربری بود و سازمان اتوبوسرانی هم تعدادی از دستگاه‌های خود را برای جابه‌جایی مسافران به مرز اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری همدان با تأکید بر اینکه سازمان پایانه‌های شهرداری و اداره کل حمل و نقل استان همکاری و تعامل مطلوبی با یکدیگر برقرار کردند، ادامه داد: این اتفاق باعث شده بهره‌وری بهتری در پایانه‌های حمل و نقل بروز کند.

وی با بیان اینکه بیشترین هزینه در پایانه‌ها صرف نگهداری ابنیه می‌شود، خاطرنشان کرد: در ترمینال تابلوهای راهنمایی نصب و جانمایی ایستگاه‌ها انجام و برای آن‌ها سایبان تعریف شده است.

وی با تأکید بر اینکه ترمینال بدیع‌الزمان نیز ساماندهی می‌شود، گفت: ایجاد مجموعه ورزشی، افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز، راه‌اندازی اتاق کمک‌های اولیه، راه‌اندازی اتاق دخانیات، سامانه ورود و خروج برای جلوگیری از سرقت خودروها و برگزاری نماز جماعت با حضور روحانی از جمله اقدامات انجام شده در پایانه بزرگ همدان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار