کد خبر: ۱۴۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 06 December 2015

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز از آغاز اجرای طرحی با هدف ساماندهی اصحاب رسانه خبر داد.

مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خانه مطبوعات استان البرز برای پیگیری خواسته‌ها، نیازها و رفع دغدغه‌ها و مشکلات اصحاب رسانه در این استان طرح‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها، نیاز است که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان به طور کامل و دقیق شناسایی و ساماندهی شوند، تا بتوانیم متناسب با نیازها و خواست‌ها، طرح‌های خود را اجرا کنیم.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز تصریح کرد: در نخستین گام، اجرای طرح ساماندهی اصحاب رسانه از ابتدای هفته جاری آغاز شده و از عموم سرپرستان رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسان دعوت می‌کنیم تا در این طرح مشارکت داشته باشند.

جعفری گفت: متاسفانه در حال حاضر ما آمار دقیقی از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان این حوزه نداریم و به همین دلیل هم نمی‌توانیم نیازها و مشکلات این قشر را به طور دقیق شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم.

وی بیان داشت: به همین دلیل طرح تهیه و تکمیل فرم‌های خود اظهاری ویژه سرپرستان رسانه‌ها را در دستور کار داریم و از سرپرستان خبرگزاری‌ها و مدیران رسانه‌های مستقر و فعال در البرز دعوت کردیم تا با تکمیل این فرم، در جهت شناسایی، تکمیل پرونده و ساماندهی اصحاب رسانه، خانه مطبوعات البرز را یاری کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز افزود: همچنین از روز گذشته تمام خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای البرز می‌توانند با مراجعه به خانه مطبوعات برای تشکیل و یا تکمیل پرونده خبرنگاری خود اقدام کنند.

جعفری مهم‌ترین وظیفه و هدف دوره فعلی خانه مطبوعات استان البرز را پیگیری مشکلات صنفی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای البرز توصیف کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف مهم، باید همه اهالی مطبوعات این استان تعامل، همراهی و مشارکت خوبی در اجرای طرح‌های خانه مطبوعات داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار