مدیرعامل سازمان تاکسیرانی هرمزگان با اشاره وجود ظرفیت عظیم دریا و حجم بالای تردد کارکنان صنایع و بندر شهیدرجایی از شرق به غرب بندرعباس و بالعکس گفت: طرح تاکسی دریا با اولویت جابه‌جایی مسافران این بخش در دستور کار سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 07 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی با تاکید بر لزوم تقویت تاکسی بانوان در بندرعباس اظهار داشت: تاکنون 10 نفر از بانوان بندرعباسی در طرح تاکسی بانوان ثبت‌نام کرده‌اند که فقط 5 نفر از آنان در سطح شهر بندرعباس فعالند.
 
وی با اشاره به اینکه نمی‌توان بر اساس تفکیک جنسیتی قانون جابه‌جایی مسافران را اعمال کرد، افزود: اجرای این قانون مبنی بر اینکه تاکسی بانوان فقط مخصوص جابه جا کردن بانوان باشد برای تاکسیرانان مقرون به صرفه نیست.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی هرمزگان همچنین ابراز‌ داشت:  این سازمان آمادگی کامل دارد تا شرایط لازم و مناسب را برای حضور بانوان علاقمند فراهم کند.
 
اخلاقی در ادامه به عدم استقبال از تاکسی ون در بندرعباس اشاره داشت و تصریح کرد: علیرغم وجود تاکسی ون در سطح شهر بندرعباس، مسافران علاقه چندانی به استفاده از این خودروی عمومی ندارند که در هفته آینده طی جلسه ای، علل و عوامل موثر در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسبی ارائه می‌شود.
 
وی در ادامه ابراز داشت: هم تاکنون تاکسی ون در محور میدان 17 شهریور - بلوار امام حسین(ع) و بالعکس به طور ویژه فعال است.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی هرمزگان، محور میدان 17 شهریور و پایگاه هوایی را پرتردد ترین محور شهری عنوان کرد و گفت: در 2 ماه اخیر، 15 مسیر جدی نیز در سطح شهر بندرعباس ایجاد شده است.
 
اخلاقی با اشاره به اینکه در 4 سال گذشته، هیچ تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی استان هرمزگان اضافه نشده است تصریح کرد: برای سروریس‌دهی بهتر به شهروندان بندرعباس در شهرک عظیم پیامبر اعظم(ص)، از 50 الی 60 تاکسی موقت ساماندهی شده استفاده می‌شود.
 
وی اذعان داشت: با توجه به تردد نیروهای شاغل در غرب شهر بندرعباس، طرح تاکسی دریا از ضروریات امر است که سازمان تاکسیرانی استان در صورت جذب سرمایه گذار این آمادگی را دارد تا شرایط را برای اجرای هر چه سریع‌تر این طرح در شهر بندرعباس فراهم کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار