استاندار اردبیل در کنگره شهدای دانشجوی استان:
خدابخش مهم ترین وظیفه امروز آحاد مردم را مقابله با هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: برنامه ریزی برای مقابله هوشمندانه با جنگ نرم دشمنان و ترفندهای شوم آنها یکی از اساسی ترین تکلیف مسوولان و دانشجویان است.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 07 December 2015

استاندار اردبیل گفت: شهدا بهترین، بی نظیرترین و بی بدیل ترین الگو برای جامعه هستند.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش روز یکشنبه در دومین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل و مدافعان حرم اهل بیت (ع) در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به این که دانشجویان و جنبش دانشجویی از 62 سال پیش فعال بوده افزود: دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه، دارای روحیه ضد استبدادی هستند.

وی با اشاره به نقش پر رنگ دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدای دانشجو با بصیرت و بدون تعلق خاطر به مادیات دنیوی برای ادای دین به اسلام و وطن خون پاک خود را تقدیم نظام و کشور کردند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: جوانان امروز و نسل جدید باید با الگو قرار دادن شهدا دین خود را نسبت به آنها ادا کنند.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدای والامقام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین ترویج این فرهنگ در تحکیم پایه های حکومت اسلامی در کشور نقش بسزایی دارد.

خدابخش همچنین گسترش برنامه های فرهنگی در تبیین اهداف گرانقدر شهدا را کاری تاثیرگذار دانست و گفت: دشمن از اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی هراس دارد چرا که این امر در حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس موثر است و با هوشیاری کامل دشمنان را از نفوذ به خاک کشورمان مایوس می کند.

استاندار اظهار کرد: شهدا با پیروی از سیدالشهدا (ع) و با نثار بهترین دارایی خود عزت، عظمت ، امنیت ، آسایش و سربلندی را به کشور ارمغان آوردند.

وی برگزاری کنگره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را شکرگزاری از این نعمت بی همتا ذکر کرد و افزود: شهدا همیشه تاریخ زنده هستند و مرگ برای آنها مفهومی ندارد ، این ما هستیم که نتوانستیم به درجه ای از کمال برسیم که آنها را درک کنیم.

وی همچنین با اشاره به شهادت مظلومانه شهدای حرم در دیار غربت، افزود: شهدای حرم فقط شهدای دفاع از ارزش ها نیستند؛ بلکه شهدای امنیت هم هستند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: شهدای حرم در خارج از مرزها از امنیت و آسایش مردم کشورمان دفاع می کنند و اگر آنجا دفاع نکنند باید در مرز کشور شاهد جنگ با دشمن باشیم.

وی گسترش برنامه های فرهنگی و معنوی در تبیین اهداف شهدا را وظیفه آحاد مردم جامعه دانست و گفت: آرامش و اقتدار کنونی جامعه مرهون ایثارگری ها و دلاوری های شهدای والامقام است چرا که شهدا بدون هیچ توقعی جان خود را مشتاقانه و داوطلبانه برای امنیت و آسایش کشور تقدیم کردند و ما باید قدردان دلاوری ها و رشادت های شهدای گرانقدر باشیم.

خدابخش همچنین مهم ترین وظیفه امروز آحاد مردم را مقابله با هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: برنامه ریزی برای مقابله هوشمندانه با جنگ نرم دشمنان و ترفندهای شوم آنها یکی از اساسی ترین تکلیف مسوولان و دانشجویان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
با سلام ، آقای استاندار دست شما درد نکند به خاطر بیانات شیرینی که می فرمایید . اما در عمل چی ؟ به نظر شما حمایت از کسی که نه به دین و نه به نظام و نه به ولایت فقیه اعتقاد دارد و نه ارزشی برای خون شهدا قائل است ، شما را مشغول الذمه خون شهدا نمی کند. لطفا کمی هم به اطرافیانتان دقت کنید.
حیدر عمو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
آقای استاندار ، شما که به خون شهدا اینقدر احترام قائلید ، چرا از کسی که درست بر عکس شما فکر می کند و فقط با ظاهر سازی و ریاکاری توانسته شمار را فریب دهد ، اینقدر حمایت می کنید ، برای شما کاری ندارد می توانید از اداره اطلاعات شهرستان محل تولد، محل سکونت و محل اشتغال قبلی مدیران ارشد خود استعلام کنید و مطمئن شوید . وگرنه جنایات و ظلمهای افراد تحت حمایت شما گریبان شمارا هم خواهد گرفت.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
حمایت از فردی فاسد در راس دان... که سابقه دستگیری به جرم شرب خمر دارد با آرمانهای شهدا مغایر است .
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: ممکن است کسی سالها پیش توبه کرده باشد برادر مسلمان ...!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
سلام ، ممکن است کسی توبه کرده باشد ما منکر و یا مخالف توبه نیستیم ، اما این فرد توبه نکرده فقط کمی محتاط تر شده و فعلا دستگیر نمی شود ، اما با خانمهایی که در دور و بر خود جمع کرده مشخصه که هنوز در کار خود پا برجاست به علاوه تخلفات اداری زیادی نیز دارد که هر کدام به نوبه خود قابل بررسی است.
پاینده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
واقع بینی
بیایید کمی واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم . قطعاً استاندار محترم و هیچ کس دیگری از فردی با مشخصات ذکر شده حمایت نمی کند . حتماً سوابق ایشان در موقع نصب به سمت ریاست دانشگاه پیام نور بررسی شده است و اگر هم نشده باشد هر زمان استعلام از ارگانهای مربوطه ممکن بوده و جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر مقدور است . به علاوه عملکرد ایشان در مدت تصدی ریاست نیز قابل بررسی می باشد...
رحمت اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
ارزش قائل شدن به خون شهدا ادامه راه آنهاست نه حمایت از فردی با سابقه مشخص و عامل به منکر به صرف اینکه ایشان از اصولگراها نیستند . ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار