همزمان با بارش برف در ساعات نخست سحرگاه امروز اقدامات ترافیکی و خدماتی، پاکسازی معابر از برف و یخ زدگی در سطح مناطق 22 گانه با حضور تمامی شهرداران مناطق تهران و عوامل ترافیکی و خدماتی آغاز شده و همچنان ادامه دارد .
کد خبر: ۱۴۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 07 December 2015
شهرام جباری زادگان تصریح کرد : با توجه به اینکه پیش بینی بارش برف از روز گذشته اعلام شده بود، تمامی نیروهای حوزه ترافیک و خدمات شهری بویژه در پهنه شمالی و غربی، شهر تهران در آماده باش کامل بودند، بطوریکه با بارش برف در ساعات اولیه سحرگاه، شهرداران مناطق، شهرداران نواحی، عوامل خدمات شهری و ترافیک شهرداری مشغول به کار شدند .

وی با بیان اینکه از ساعت 4.15 دقیقه سحرگاه امروز بارش برف در شهر تهران بویژه مناطق شمالی و غربی تهران شدت گرفته است، گفت : در سه منطقه  1 ، 2، 3، حضور و تلاش همکاران بیشتر بوده و همچنان ادامه دارد، در عین حال با توجه به وضعیت معابر و بارش برف در مناطق 5 ، 21 ، 22 تلاش عوامل ترافیکی و خدماتی شهر، بیشتر بوده است .

به گفته جباری زادگان تمامی معابر شریانی درجه یک ، با استفاده از مواد یخ زدا ( سی ام آ )  به جای نمک و در مواردی همراه با نمک پاکسازی از برف و یخ شده اند .

مدیر روابط عمومی سازمان ترافیک تصریح کرد : بطور حتم پاکسازی معابر شریانی درجه یک در اولویت نخست و معابر فرعی و کوچه ها در اولویت دوم مورد اقدام قرار گرفته اند .

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته وضعیت ترافیکی شهر با استقرار مدیران ستادی حوزه ترافیک در مرکز کنترل ترافیک و از طریق نظارت تصویری مدیریت شده است، گفت : با توجه به اینکه در روزهای بارانی و برفی شهروندان از خودروی شخصی بیشتر استفاده می کنند، به طبع ترافیک بیشتر خواهد بود در عین حال که بارش برف و لغزندگی معابر نیز بر بار ترافیک می افزاید، به همین دلیل ترافیک امروز خیابان های تهران زودتر از ساعت 7 صبح آغاز شده و احتمال می رود تا  ساعتی بیش از 9 صبح ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده شهر 9 میلیونی تهران با حضور بیش از میلیونها خودرو در خیابانهایش کمترین مشکل را در بارش برف داشته باشد، گفت : معابر بزرگراهی شهر تهران از جمله معابر غربی – شرقی، بزرگراه های همت، حکیم ، آبشناسان شاهد بار ترافیک سنگین هستیم. همچنین بزرگراه های شمالی جنوبی از جمله، یادگار امام، کردستان و چمران نیز تراکم ترافیک داشته است .

وی  تصریح کرد: بطور حتم نباید زحمات و همراهی پلیس راهور را در رسیدگی به وضعیت ترافیکی معابر را از یاد ببریم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار