امیر قلعه نوعی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر برای دومین بار سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد.
کد خبر: ۱۴۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 08 December 2015

سرمربی جدید تراکتور سازی تبریز قرارداد خود را با این تیم امضاء کرد.

به گزارش تابناک تبریز، امیر قلعه نویی با حضور در باشگاه تراکتورسازی قرارداد رسمی خود با این تیم را امضا کرد تا در ادامه مسابقات هدایت سرخ پوشان تبریزی را بر عهده داشته باشد.

کاظم شهریاری مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود ضمن تایید این خبر گفت: امیر قلعه نویی پس از حضور در تبریز امروز مذاکرات رسمی خود با مسئولان تیم را از ساعاتی قبل شروع کرد و هم اکنون قرارداد نهایی اش با باشگاه تراکتورسازی را به امضا رسانده است.  سرمربی جدید تراکتورسازی به احتمال فراوان عصر امروز با حضور در هیات فوتبال استان، قراردادش را با باشگاه تراکتورسازی ثبت خواهد کرد.

مدت قرارداد قلعه نویی با تراکتورسازی یک و نیم ساله است و به امضای دوطرف رسیده است.


قرارداد یک و نیم ساله قلعه‌نویی با تراکتور
11:55تنها چند ساعت بعد از قطعی شدن فسخ قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی مسئولان این باشگاه مذاکرات خود با امیر قلعه نویی را رسمی کردند تا این مربی بلافاصله راهی تبریز شده و مراحل نهایی امضای قرارداد را انجام دهد. نکته جالب در توافق قلعه نویی با تبریزی ها به مدت زمان قرارداد او با این باشگاه برمی گردد جایی که گفته می شود امیر تا پایان فصل 96-95 با تراکتورسازی قرارداد بسته که طبق بندی این قرارداد می تواند یک فصل دیگر هم تمدید شود.

قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی شد

11:55امیر قلعه‌نویی که سابقه حضور در تبریز را دارد، این‌بار برای جانشینی  تونی الیویرا به این شهر سردسیر سفر کرده است. جایی که به هواداران پرتب و تابش مشهور است. قلعه‌نویی که در تبریز روزهای خوشی را به همراه تیم پشت‌سر گذاشته و به نایب قهرمانی لیگ هم رسیده است، حالا در هتل در انتظار آغاز رسمی مذاکرات نهایی و امضای قرارداد است تا از همین امروز تمرین تراکتور را زیرنظر بگیرد.

قلعه‌نویی در بدو ورود به تبریز مورد استقبال مقامات باشگاه تراکتورسازی و البته فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تیم رقیب قرار گرفته است. او که ظاهرا توافق مالی‌اش را هم با سعید عباسی، مدیر باشگاه انجام داده، برای رسمی کردن قرارداد وارد جلسه نهایی خواهد شد. جلسه‌ای که مهمترین خبر امروز فوتبال ایران از آن بیرون خواهد آمد. نکته جالب رویارویی قلعه‌نویی با پرویز مظلومی و  استقلال در دو مسابقه سرنوشت‌ساز متوالی است که موفقیت در آن، دوباره او را تبدیل به امیرپاشای تراکتوری‌ها خواهد کرد.

او که تیمی جوان و پرمهره را در اختیار می‌گیرد دوباره به قصد موفقیت و اثبات کارش را آغاز خواهد کرد. بعداز چند ماه استراحت، قلعه‌نویی تازه‌نفس و پرانگیزه است و البته تیمی دارد که هر باشگاه دیگری در لیگ برتر به مهره‌های آن غبطه می‌خورد. با این وصف شاید عجیب نباشد که چند هفته بعد تراکتور دوباره یک پای قهرمانی لیگ باشد. در نهایت عقد قرارداد با قلعه‌نویی آغاز کار مجدد او در تبریز خواهد بود، تیمی که در مرتبه قبلی مهمترین مربی آبی‌پوش  بعد از انقلاب را قرمزپوش کرده و قصد دارد دوباره شال سرخ به گردن او بیاویزد!


11:08مسئول روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز روز چهارشنبه ، با تایید  خبر سرمربی گری امیر قلعه نوعی ، اظهار کرد: این مربی شامگاه سه شنبه وارد تبریز شد و مذاکرات نهائی با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را انجام داد تا سکان هدایت تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده بگیرد.
کاظم شهریاری افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا ساعاتی دیگر با تکمیل مذاکرات و توافقات رسمی ، قرارداد قلعه نوعی در هیات فوتبال آذربایجان شرقی منعقد شود.
وی درباره حضور سرمربی جدید تراکتورسازی در تمرینات امروز ، گفت: در این خصوص خود قلعه نوعی تصمیم گیر نهائی است و اگر مراحل اداری ثبت قرارداد تا وقت تمرین به اتمام برسد احتمال حضور وی بر سر تمرینات زیاد است.
قلعه نوعی 52 ساله، پیشتر در فصل 190- 91 لیگ برتر یازدهم هدایت سرخپوشان تراکتورسازی را بر عهده داشت که توانست برای نخستین بار به مقام نایب قهرمانی رسیده و سهمیه حضور در لیگ آسیا را کسب کند.

8:49چهار شنبه :به گزارش تابناک تبریز،امیر قلعه نویی لحظاتی پیش وارد تبریز شد و از فردا رسما سرمربی تراکتورسازان می شود. به گزارش تابناک تبریز،قلعه نویی سرمربی جدید سرخ پوشان تبریز فردا با حضور در زمین لشکر فردا تراکتوری ها را تمرین می دهد.

درضمن فردا تماشاگران از حضور در زمین لشکر منع شده اند. زمین لشکر که در یک‌منطقه نظامی قرار دارد قبلا هم معذوریت هایی برای حضور هواداران داشت ولی اینبار به دلیل جو امنیتی این موضوع اتفاق افتاده است.

18:21  سه شنبه: سعید عباسی در گفت و گو با ایسنا گفت: جلسه‌ای در هیات مدیره برگزار شد و کل اعضای هیات مدیره برای رفتن تونی اولیویرا توافق نداشتند. تونی اصرار داشت که امروز حتما با ما جلسه‌ای داشته باشد و به ما اعلام کرده بود که مشکل خانوادگی‌اش خیلی حاد شده است و طوری شده که دیگر نمی‌تواند تمام تمرکزش روی تراکتور باشد و این به ضرر تیم است. امروز نیز در جلسه‌ در باشگاه برگزار شد و بالاخره اعضای هیات مدیره با استعفای تونی موافقت کردند.

عباسی در خصوص مبلغ توافقی طرفین برای فسخ قرارداد تونی، گفت: همان مبلغ قرارداد تونی پرداخت خواهد شد و جریان یک میلیارد تومان صحت ندارد. بخشی از بدهی باشگاه به تونی مربوط به سه سال قبل می‌شود که وکیل تونی آن را پیگیری می‌کند و امیدوارم به زودی حل شود.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می‌شود سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تراکتور قطعی شده است، گفت: نمی‌توانیم بگوییم حضور وی قطعی شده است ولی اصلی‌ترین گزینه ما است و باید ببینیم شرایط توافق به چه شکل خواهد بود و چون چیزی دقیقا معلوم نشده است نمی‌توانیم آن را رسانه‌ای کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در کل با رفتن اولیویرا موافق نبودیم و قصد داشتیم اولیویرا تا پایان فصل در کنار تیم باشد و هیچ تمایلی هم برای فسخ قرارداد نداشتیم اما بعضا مسائلی پیش می‌آید که دست ما نیست و باید تصمیم دیگری بگیریم. فوتبال اینگونه است و در همه جا ممکن است این شرایط به وجود بیاید و تاکنون هم در چند باشگاه تغییراتی به وجود آمده است و هدف ما این است که مشکلات تیم بیشتر نشود. هیات مدیره باشگاه هم در خصوص انتخاب سرمربی قطعا این موارد را لحاظ خواهد کرد تا تصمیم بگیرد که چه شخصی می‌تواند تیم را از این بحران نجات دهد و این موضوع برای ما قابل اهمیت است.

عباسی تاکید کرد: ما به دنبال این نیستیم که ببینیم چه کسی لابی دارد و چه کسی پسرخاله چه کسی است و اصلا به چنین چیزهایی توجه نمی‌کنیم. فقط هدف ما این است که کسی را انتخاب کنیم تا در شرایط فعلی بهترین تصمیم باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: ما از تونی خواسته بودیم تا در این سه بازی باقیمانده نیم فصل هم کنار تیم باشد ولی شرایطی به وجود آمد که ممکن بود وضعیت بدتر از قبل شود و به همین دلیل مجبور شدیم که با استعفای وی موافقت کنیم. اکنون نیز گزینه‌های سرمربیگری ما زیاد نیست و طی چند روز آینده به تفاهمی خواهیم رسید و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولیویرا در بازی روز یکشنبه مقابل استقلال قطعا بر روی نیمکت تراکتور نخواهد بود، گفت: سعی می‌کنیم تا آن بازی با یکی از گزینه‌های داخلی که داریم به جمع‌بندی نهایی برسیم و موظفیم از بین پنج، شش گزینه همه را رصد کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. ما شرایط را بررسی می‌کنیم و هیات مدیره هم جمع‌بندی نهایی را می‌کند حتی ممکن است از برخی مشاوران هم کمک بگیریم و امیدوارم بهترین تصمیم را در وضعیت فعلی اتخاذ کنیم.

قلعه نوعی سرمربی می شود

قلعه نویی که  در این فصل دو هفته هدایت  ملوان  را برعهده داشته است با قطعیت جدایی تونی اولیویرا از باشگاه تراکتورسازی تبریز مورد مذاکره سعیدعباسی قرار گرفته است و گفت و گوی  طرفین  به نتیجه رسیده است.


تراکتور دو بازی مهم در جام حذفی و لیگ با استقلال دارد و حضور قلعه نویی این مسابقه را به اوج حساسیت خواهد رساند. قلعه نویی قبلا یکبار سرمربیگری تراکتور را تجربه کرده است.


برچسب ها: تونی ، قلعه نوعی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
او یکبار به تبریز و تراکتور خیانت کرد و نباید امیر پاشا بر
گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار