مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور ٢٥ ناشر بین المللی در نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 08 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، احد جاودانی روز سه شنبه با اشاره به حضور ٢٥ ناشر از کشورهای انگلستان، آلمان، هند، فرانسه و ... در نمایشگاه کتاب مازندران گفت: دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین المللی کتاب مازندران، امسال با حضور ٥١٠ ناشر و ٦٢ هزار عنوان کتاب از ٢٣ تا ٢٩ آذر در سالن وفائیان واقع در کیلومتر ٧ جاده ساری به میاندورود در حوزه های پزشکی، حقوقی، دانشگاهی، زبان، کودک و نوجوان، هنر، دینی و عمومی کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی همچنین تصریح کرد: امسال با ایجاد ٩ بخش ویژه شاهد حضور ناشران شاخص هستیم که در بخش پزشکی ؛ انتشارات بشری، آرتین طب و ... در بخش حقوقی؛ انتشارات جاودانه، جهاد دانشگاهی و ...، در بخش دانشگاهی؛ انتشارات دانشگاه تهران، صنعتی شریف، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و ...، همچنین در بخش زبان انتشارات جنگل، نوین پویا و زبان سرا، در بخش عمومی نیز ناشرانی چون اسرا، اطلاعات، آموت، دفتر نشر معارف، سخن، امیرکبیر، ثالث، نی، نگاه و ... حضور خواهند داشت.
وی همچنین عنوان کرد: در بخش کتب کشاورزی ناشرانی همچون پرتو واقعه، سروا و علم کشاورزی حضور خواهند داشت و در بخش کمک آموزشی با حضور انتشارات گاج، قلم چی، مبتکران و ژرف اندیشان پذیرای علاقمندان خواهیم بود و در بخش کودک و نوجوان با حضور انتشارات افق، پیام محراب، پیدایش و ... و در بخش هنر نیز با همراهی انتشارات خانه هنرمندان، فرهنگسرا، میردشتی، کلهر و کتاب آبان میزبان مردم عزیز خواهیم بود.
جاودانی در ادامه افزود: ١٥ غرفه در بخش بین الملل با حضور ٢٥ ناشر خارجی از ١٢ کشور جهان در زمینه های گرافیک، تاریخ، ادبیات، علوم انسانی، مکانیک، رایانه، تاریخ باستان جهان، مذهبی، نفیس، پزشکی و تخصصی دانشگاهی نیز زینت بخش نمایشگاه امسال خواهند بود و هم استانی های عزیز می توانند استفاده کنند.
شایان ذکر است نمایشگاه امسال از ٢٣ تا ٢٩ آذر، از ساعت ١٣ الی ١٩ در محل یاد شده برقرار می باشد.
 ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار