پیش بازی سپاهان - پدیده
تابناک: دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال فردا دوشنبه در شهر های مختلف کشور ادامه می یابد تا شرایط تیم های مختلف مشخص شود.
کد خبر: ۱۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶ 15 March 2015

دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال فردا دوشنبه در شهر های مختلف کشور ادامه می یابد تا شرایط تیم های مختلف مشخص شود.

به گزارش تابناک اصفهان، تیم فولاد مبارکه سپاهان در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال میزبان، پدیده مشهد است.

سپاهان که به دنبال جانماندن از کورس قهرمانی است، در هفته گذشته برابر ملوان متجول شده شکست خورده و از همین رو نمی خواهد دومین شکست پیاپی خود را متحمل شود.

از سوی دیگر، تیم مشهدی اما شرایط مناسبی که با 25 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد نمی خواهد بیش از این امتیازاتی را از دست دهد و از همین رو به فکر کسب پیروزی در این هفته است.

حسین فرکی پیرامون مصاف برابر پدیده اظهار کرد: اميدوارم اين بازي به نفع سپاهان تمام شود و عيدي باشد براي هواداران، بازي رفت يك بازي خاطره انگيز بود، چون در روز اول كاري‌ام در سپاهان در اين بازي به پيروزي رسيديم و اين بازي نشان داد كه سپاهان روزهاي تلخ و شيرين زيادي داشته است.

وي افزود: پديده در نيم فصل اول شرايط بهتري داشت و در هفته‌هاي اخير مشكلاتي پيدا كرده كه افت كيفيت تيمي آنها را به دنبال داشته است، البته اين مشكلات را همه تيم‌ها دارند و بايد به مربيان ليگ تبريك گفت كه با وجود اين شرايط و مشكلات تيم‌داري مي‌كنند.

علیرضا مرزبان درباره این دیدار گفت: فصل را به خوبي شروع كرديم، ما يك فوتبال تاكتيكي و اروپايي را در ليگ به نمايش گذاشتيم، اما در هفته‌هاي اخير شرايط خاصي داشتيم. بزرگ‌ترين مشكل ما مالي بود كه ضربه بزرگي به تيم زد ولي خوشحالم كه بعد از چندين هفته توانستيم مسائل را حل كنيم.

وي در مورد بازي با سپاهان افزود: فكر مي‌كنم در بازي فردا تقابل دو تيمي كه فوتبال جذاب بازي مي‌كنند ديدني خواهد بود.

دوشنبه 25 اسفند 93

سپاهان - پدیده (ورزشگاه فولادشهر - ساعت 15:30)

پیکان - ذوب آهن ( ورزشگاه شهدای شهر قدس - ساعت 15:30)

جمعه 14 فروردین 94

سایپا - ملوان انزلی (ورزشگاه انقلاب کرج - ساعت 17)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار