رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان
سپهوند گفت: رعایت قانون در همه ابعاد انتخابات موضوع بسیار مهمی است که همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری قرار داشته است.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 12 December 2015

 به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،تیمور سپهوند  در همایش توجیهی و آموزشی هیئت‌های نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها و بخش‌های استان لرستان، بیان کرد: برای نظارت بر انتخابات در لرستان یک شبکه 12 هزار نفری آماده کار است که اکثر این افراد را خانواده‌های شهدا، ایثارگران و روحانیون تشکیل می‌دهند.


وی به دیدار با آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان با روسای نظارت استان‌ها، اشاره کرد و افزود: دبیر شورای نگهبان در این دیدار بر سه اصل مهم رعایت مسائل شرعی، قانون و توجه به اخلاق اسلامی هم در بحث نظارت بر انتخابات و هم رسیدگی به صلاحیت‌ها تاکید داشت.

سپهوند خاطرنشان کرد:ناظران و مجریان انتخابات باید مسائل شرعی و دینی را در انتخابات رعایت کنند؛ یکی دیگر از مواردی که مورد توجه باید قرار بگیرد، رعایت اخلاق اسلامی در ارتباط برخورد با کاندیداها و هواداران آنها است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: رعایت اخلاق و مسائل شرعی و اعتقادی و توجه به قانون مهم‌ترین اصول در انتخابات به شمار می‌رود که مورد توجه برگزارکنندگان انتخابات است.

این مسئول بیان کرد: کار نظارت بر اجرای مطلوب و دقیق انتخابات موضوعی مهم است که باید با تعامل و همکاری مسئولان استان انجام شود و امیدواریم که با حفظ روحیه همکاری و با آمادگی و آگاهی کامل به استقبال مقدمات و برنامه‌های اصلی انتخابات برویم.

سپهوند گفت: رعایت قانون در همه ابعاد انتخابات نیز موضوع بسیار مهمی است که همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری قرار داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار