پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم در شهرستان های اندیمشک و دزفول تشییع شد
کد خبر: ۱۴۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 12 December 2015
سیدمجتبی ابوالقاسمی دومین شهید مدافع حرم دزفول یکشنبه هفته گذشته در درگیری با گروه های تکفیری تروریستی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اقشار مختلف مردم دزفول در اجتماعی باشکوه در یادمان شهدای گمنام پیکر پاک و مطهر این شهید مدافع حرم را تا شهید آباد تشییع کردند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید بر ادامه راه شهدا تا نابودی کفر و استکبار در جهان تاکید کرد.

شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی در جوار شهدای دفاع مقدس دزفول و در محلی که خود آنرا تعیین کرده بود به خاک سپرده شد.

این شهید والامقام قبل از عزیمت به سوریه برای دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) با حضور بر مزار شهدا در شهید آباد دزفول ضمن عهد و پیمان با شهدا محل دفن خود را مشخص کرده بود.

آیین وداع با دومین شهید مدافع حرم دزفول نیز جمعه شب با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

شهید امیر علی هیودی نخستین شهید مدافع حرم دزفول ۱۴ آبان ماه در سوریه به شهادت رسید.


پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در شهر حسینیه اندیمشک به خاک سپرده شدند

پیکر مطهر این دو شهید گمنام والامقام با حضور اقشار مختلف مردم عزادار اندیمشک از میدان امام خمینی(ره) این شهر تا مرکز شهر حسینیه تشییع شدند.

امام جمعه موقت اهواز در آیین تشییع پیکر این دو شهید در سخنانی گفت:حل مساله تروریست در منطقه تنها با اقتدار و کمک ایران اسلامی امکان پذیر است.

آیت الله سید ابولحسن حسن زاده در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری اندیمشک افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران به عراق و سوریه کمک کرد و اگر این کمک ها نبود بغداد و دمشق به دست تکفیری ها افتاده و سقوط می کردند.

وی اظهار کرد:اقتدار ایران اسلامی در منطقه از سوی دوست و دشمن تایید شده و نقش ایران اسلامی در امنیت منطقه غیر قابل انکار است.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:این اقتدار،عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جان فشانی فرزندان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه دشمنی رژیم صهیونیستی و کشورهای هم پیمانش با ایران اسلامی همواره ادامه دارد افزود: اگر ملت شهید پرور ایران اسلامی از مسیر شهدا و ولایت خارج می شد رژیم صهیونیستی به دشمنی خود ادامه نمی داد.

آیت الله حسن زاده بیان کرد:کشور ایران با اقتدار در برابر زورگویان ایستاد و دوران هشت سال دفاع مقدس پشتوانه ای محکم در این اقتدار و عزت است.

وی افزود:ملت ایران اسلامی همواره پیرو راه شهدا و خون شهدای گرانقدر بوده و با همین ایمان و اعتقاد در مسیر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب گام بر می دارد.

عظیم روشنی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک هم با تجلیل از حضور پرشور مردم در استقبال از شهدای گمنام گفت: اندیمشک 40 مفقود الاثر دارد و خانواده آنان همچنان چشم انتظارشان هستند.

پیکرهای مطهر این دو شهید در محل شهدای گمنام در شهر حسینیه اندیمشک به خاک سپرده شدند.

یکی از این دو شهید در عملیات کربلای 4 و در منطقه ام الرصاص به فیض شهادت نائل آمده است و شهید والامقام دیگر نیز 17 ساله در عملیات محرم در منطقه شرهانی به همرزمان شهیدش پیوست.

شهر آزادی اندیمشک نیز آبان ماه میزبان دو شهید گمنام بود.
منبع: ايرنا
برچسب ها: شهدا ، مدافع حرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار