کد خبر: ۱۴۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 13 December 2015
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: کمبود اعتبارات مهمترین مشکل هیئت‌های ورزشی فردیس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس،‌علی محبی ظهر امروز در جلسه نشست با هیئت‌های ورزشی که با حضور فرماندار فردیس برگزار شد، اظهار داشت: توجه به توسعه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان فردیس یکی از مهمترین اولویت‌ها است.

وی ادامه داد: برای تحقق این اهداف نیازمند توجه مسئولان و اختصاص اعتبارات به این اداره هستیم تا بتوانیم با برطرف کردن مشکلات در توسعه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان اقدامات اساسی را انجام دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فردیس با بیان اینکه با توجه به تمام کمبودها اما ورزش شهرستان توانسته با تربیت و پرورش قهرمانان صاحب مقام‌های مختلف شود، افزود: فردیس دارای ورزشکاران شاخص بسیاری است که با توجه به تمام کمبودها اما در رشته‌های مختلف خوش درخشیده‌اند.

محبی بیان داشت: با توجه به اینکه هم اکنون 30 هیئت ورزشی در این شهرستان فعال است لذا باید برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی برای فعالیت گسترده این هیئت‌ها نیز انجام شود تنها فعال کردن این هیئت‌ها نمی‌تواند به رشد و اعتلای ورزش در این شهرستان کمک کند.

وی کمبود اعتبارات در اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی شهرستان را مهمترین مشکل اداره ورزش وجوانان این شهرستان دانست و گفت: اگر اعتبارات ورزشی به این شهرستان اختصاص داده شود فردیس دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه توسعه ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ادامه داد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه ایجاد و امکانات فعالیت‌های ورزشی است لذا با اختصاص اعتبارات می‌توانیم شاهد رشد بیشتر ورزش در فردیس باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار