سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: در بازی امروز تیم پیکان را دستکم نمی‌گیریم بلکه با تمام قدرت و در طول 90 دقیقه می‌جنگیم تا یک بازی سزاوارانه‌ای را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 15 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محمد احمدزاده صبح امروز در نشست مطبوعاتی پیش از بازی دو تیم شهرداری اردبیل و پیکان تهران در رقابت‌های لیگ آزادگان در اردبیل اظهار کرد: در بازی امروز مقابل حریف نام آشنایمان پیکان تهران رقیب را دست کم نمی‌گیریم بلکه با تمام قدرت و در طول 90 دقیقه می‌جنگیم تا یک بازی سزاوارانه‌ای را به نمایش بگذاریم.

وی یادآور شد:‌ ما در یک هفته اخیر تیم پیکان را که از تیم‌های قدر و سرشناس لیگ آزادگان است به صورت دقیق آنالیز کردیم و سعی‌مان بر این بوده تا با یک ارزیابی دقیق و درست بتوانیم بازی خوبی را در رقابت با حریف نام ‌آشنایمان به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در آخرین بازی نیم فصل اول قطعا دوست نداریم تا از نیمه‌های جدول نیز پایین‌تر بیاییم بلکه امیدواریم با برد شیرین خانگی بازی مقابل پیکان تهران و کسب هر سه امتیاز جایگاهمان را در میانه بالای جدولی تثبیت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل یادآور شد: ما در هفته گذشته به رغم آنکه بازی خوبی را مقابل خونه به خونه به نمایش گذاشتیم به این تیم باختیم اما در بازی امروز دوست نداریم بازنده میدان باشیم و بازیکنان غیرتمند اردبیلی تلاششان بر این خواهد بود تا تنها به کسب سه امتیاز فکر کنند تا با همراهی هواداران بتوانیم حریف نام آشنایمان را با شکست بدرقه کنیم.

احمدزاده تصریح کرد: هر چند شرایط تیم ما متفاوت از تیم پیکان تهران است که سال‌ها است در لیگ برتر کشور بازی کرده اما با همین بضاعت اندک اما با توانمندی بازیکنانمان در بازی امروز سعی‌مان بر این خواهد بود تا یک بازی رو به جلو و موفقی را به نمایش گذاشته و حریفمان را با شکست بدرقه کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور تماشاگران خونگرم، سرخ‌پوشان شهرمان بتوانند در بازی امروز به مراتب بازی‌ کیفی‌تر و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار