در جلسه مشاوران امور ایثارگران مطرح شد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: ایثارگران از هر گرایش فکری و سیاسی در کردستان مورد احترام هستند و به هیچ وجه در انتصابات گرایش سیاسی مورد توجه قرار نگرفته و در این زمینه عدالت برقرار شده است.
کد خبر: ۱۴۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 15 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی در پنجمین جلسه مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان کردستان اظهار کرد: ایثارگران به جریان‌ها، احزاب و دسته‌های سیاسی خاص در کشور تعلق ندارند و خوشبختانه دولت تدبیر و امید به جامعه ایثارگری فراتر از احزاب سیاسی و جناح بندی نگریسته و همواره جامعه ایثارگری را مورد احترام قرار می‌دهد.

وی گفت: باید مراقبت و رصد کنیم که ایثارگران وجه مصالحه جریانات در دعواهای سیاسی قرار نگیرند و خوشبختانه در کردستان از این موضوع به درستی مراقبت شده و ظرفیت‌های لازم برای مشارکت همه جانبه ایثارگران در توسعه استان مهیا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران در پیشرفت و اعتلای امنیت جامعه نقش آفرینی کرده‌اند و ما همواره قدردان این از خودگذشتگی‌ها و ایثار آنان هستیم.

وی گفت: ایثارگران از هر گرایش فکری و سیاسی در کردستان مورد احترام هستند و به هیچ وجه در انتصابات گرایش سیاسی مورد توجه قرار نگرفته و در این زمینه عدالت برقرار شده است.

فیروزی با اشاره به فرارسیدن ایام هفته وحدت و ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) افزود: حضرت محمد مصطفی(ص) پیامبر مکرم اسلام اسوه حسنه و بهترین نمونه برای الگوی زندگی مسلمانان است و ما باید با تأسی از قرآن و اسلام و تعالیم پیامبر اسلام باید دل‌ها را به هم نزدیک کرده و هر روز با همدلی و هم‌زبانی برای توسعه جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان این نکته که در دولت تدبیر و امید در کردستان میزان انتصابات و تصدی‌گری ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان در مقایسه با گذشته افزایش یافته خاطر نشان کرد: اولویت دولت تدبیر و امید در کردستان به کارگیری ایثارگران در سیستم اداری و پست‌های مدیریتی دستگاه‌های اجرایی استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: دولت و مدیران و مسئول در استان کردستان جایگاه ویژه‌ای برای ایثارگران قائل هستند و قدردان آنها هستیم و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب و در خور شأن و جایگاه آنها به کار می‌گیریم و در حقیقت خدمت به ایثارگران برای ما موجب مباهات است.

وی خطاب به مشاورین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان افزود: ما از شما به عنوان نماینده جامعه ایثارگری انتظار داریم که با مشورت‌های کارشناسی خود فضای معنوی و مناسبی برای ارائه خدمت به ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان مهیا کنید.

فیروزی تاکید کرد: همه مدیران، مسئولین، دستگاه‌های اجرایی در تصمیم گیری و تصمیم سازی باید برای تکریم جایگاه ایثارگران کوشش کرده و با هرگونه موارد عدم تکریم ایثارگران با قاطعیت برخورد کنند.

وی گفت: همه ما صادقانه و خالصانه در خدمت ارتقاء سطح معیشت، رفع مشکلات ایثارگران هستیم و در این زمینه ایثارگران نیز باید مشکلات و نارسایی‌های خود را به مدیران یادآوری کنند.

فیروزی افزود: در واقع اگر مشاوران امور ایثارگران در فرآیند تصمیم گیری و تصمیم سازی برای ایثارگران جدی باشند قطعاً مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر هم کوتاهی کنند با نظارت دقیق از تضعیف حقوق ایثارگران جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید استاندار کردستان برای توجه به جایگاه ایثارگران در جامعه، گفت: پیرو این تاکید همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از همه ظرفیت‌های قانونی برای ارتقا جایگاه و منزلت جامعه ایثار‌گر حداکثر استفاده را به عمل آورند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و دستورالعمل‌های قانونی در مورد استخدام و ارتقاء شغلی و افزایش سطح رفاه خانواده‌های ایثارگران دستگاه‌های اجرایی و لزوم پرداخت و اعمال کلیه حقوق و مزایا و پاداش ایثارگران توسط دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

وی خواستار اجرای طرح سپاس در مورد ایثارگران شد و افزود: طرح سپاس یک برنامه ساماندهی عملیاتی و اجرایی است که براساس آن مدیران و دست اندرکاران دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در خانواده ایثارگران و با ارتباط مناسب جامعه ایثارگران را تکریم نموده و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

فیروزی اظهار کرد: بر اساس این طرح، مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این رابطه برنامه ریزی کرده و بر طبق جدول زمان‌بندی بازدیدها را ساماندهی کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مظلومي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
جناب فيروزي حتما حمدالله كريمي سيروان بهرامي .و خيلي هاي ديگر را فراموش كرده كه تا ماهها بعد از عزل جايي براي نشستن نداشتند. حمدالله كريمي را كه فرزند شهيد است تا مرز اخراج بردند. اقاي فيروزي لطفاگ ... و كمتر از اين موضوعات مطرح كنيد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار