جانشین بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور:
جانشین بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور می گوید: عملکرد آذربایجان شرقی در حوزه حقوق شهروندی همچون ستاره ای بر آسمان ایران می درخشد.
کد خبر: ۱۴۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 16 December 2015
به گزارش تابناک تبریز، علی ملازاده در همایش ستاد صیانت از حقوق شهروندی که در محل استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب به 27 دستگاه دولتی کشور ابراز کرد: استان آذربایجان‌شرقی در اکثر زمینه ها صاحب رتبه های برتر است و در عمل به ماموریت ها و وظایف محوله از ستاد صیانت، همچون ستاره ای در آسمان ایران زمین می درخشد.

وی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: وزارت کشور پاسخگوی وضعیت حجاب و عفاف در ادارات و دستگاه ها نیست، بلکه هر دستگاهی باید در این زمینه نقش آفرین بوده و در عین حال، وزارت کشور بر این مهم نظارت دارد.

وی با بیان اینکه در سال 84 برای 27 دستگاه دولتی، در 310 بند، قوانین ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب ابلاغ شده است، ابراز کرد: ستاد صیانت از حقوق شهروندی و امنیت عمومی در تمامی استان های کشور فعال شده است و باید روز به روز تقویت شود.

جانشین بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور تصریح کرد: برنامه های این ستاد مختص مردم، کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی است و باید مردم، مدیران و کارکنان با حقوق شهروندی آشنا شده و در این زمینه اطلاع رسانی های لازم به مردم صورت بگیرد.

ملازاده اجرای بهتر قوانین را نیازمند نیازمند آموزش همگانی به مردم دانست و ابراز کرد: با حمایت از حقوق شهروندی به دنبال افزایش رضایتمندی مراجعین و تحقق دولت الکترونیک هستیم که در این خصوص نیز توفیقاتی کسب شده است. تحقق دولت الکترونیک در کشور، رضایتمندی بیش از پیش مردم را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: افزایش رضایت مندی مردم با کاهش تخلفات اداری دستگاه های اجرایی رابطه مستقیم دارد.

وی افزود: افزایش رضایت مندی مردم با کاهش تخلفات اداری دستگاه های اجرایی رابطه مستقیم دارد و متاسفانه برخی از مردم، از وضعیت تکریم ارباب رجوع راضی نیستند.باید هیئت های رسیدگی به تخلفات برای افزایش رضایت مندی مردم و رعایت حقوق شهروندی بیش از پیش فعال شوند./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار