باشگاه شهرداری ارومیه برای دیدار فینال سوپرلیگ والیبال ایران 5 اتوبوس هوادار به تالار والیبال استادیوم آزادی اعزام می کند.
کد خبر: ۱۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶ 16 March 2015

به گزارش اروم نیـوز، تیم والیبال شهرداری ارومیه که با شکست تیم میزان خراسان راهی دیدار فینال رقابت های لیگ برتر والیبال ایران شده است روز چهارشنبه باید در تالار سه هزارنفری فدراسیون والیبال به مصاف تیم پیکان تهران می رود.

این دیدار که بصورت تک بازی برگزار می شود آخرین تلاش دو تیم شهرداری و پیکان برای دستیابی به جام زرین قهرمانی رقابت هاست و هرتیمی که فاتح این دیدار شود بعنوان قهرمان ایران جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را بدست می آورد.

اما از آنجائیکه این دیدار در تهران برگزار شده و با وجود فینالیست شدن پیکان، برای این تیم یک بازی خانگی محسوب می شود و می تواند از حمایت هوادارانش بهره مند شود، باشگاه شهرداری ارومیه نیز برای حضور هوادارانش در این مسابقه 5 اتوبوس هماهنگ کرده است تا نزدیک 200هوادار ارومیه ای را به تهران ببرد.

هواداران برای ثبت نام می توانند از ساعت 16 الی 19 به سالن الغدیر ارومیه مراجعه و نزد حبیب سلیمانزاده نماینده باشگاه ثبت نام کنند.

طبق اعلام سایت رسمی تیم شهرداری ارومیه، باشگاه در قبال اعزام هواداران به تهران هيچ هزينه اي دریافت نخواهد کرد وتمامی هزینه های رفت و آمد برعهده باشگاه شهرداری ارومیه خواهد بود.ضمنا اولويت اعزام با كساني خواهد بود كه قبل از تكميل شدن ظرفيت ثبت نام كرده اند و ثبت نام توسط افراد دیگر، غیر مجاز بوده و باشگاه شهرداری ارومیه هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی به وجود آمده ندارد.

گفتنی است تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران روز چهارشنبه 27 اسفند ساعت 17 در دیدار فینال در تالار سه هزارنفری آزادی به مصاف هم می روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار