رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان:
خانواده‌ها نسبت به کنترل فرزندان خود توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد اتفاق ناگوار در این روزها نباشیم.
کد خبر: ۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳ 16 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، سید رسول صمدی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: فعالیت‌های اطلاعاتی در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز تشدید شده است.

وی از شناسایی توزیع‌کننده مواد محترقه غیرمجاز با انجام اقدام‌های پلیسی توسط ماموران انتظامی گیلان در رشت خبر داد و افزود: متهم با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شده است.

صمدی با بیان اینکه 94 هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناک غیر مجاز از متهم مذکور کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: متهم به همراه مواد محترقه غیر مجاز به مرجع قضایی معرفی شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان به کاهش فروش مواد محترقه و منفجره امسال نسبت به سال‌های گذشته در استان اشاره کرد و یادآور شد: خانواده‌ها نسبت به کنترل فرزندان خود توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد اتفاق ناگوار در این روزها نباشیم.

وی خواستار همکاری شهروندان به منظور برخورد جدی با توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز با پلیس امنیت عمومی گیلان شد و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان نیز در جلسه مذکور به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: دومین طرح عملیاتی ضربتی برخورد با عرضه‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز همزمان با سراسر کشور به مدت 72 ساعت در استان اجرا شده است.

فرهاد فلاح‌کریمی افزود: ماموران پلیس آگاهی گیلان با فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی موفق شدند 238 هزار و 367 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف کنند.

وی ارزش مواد محترقه کشف شده را یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال خواند و بیان کرد: 54 متهم در راستای کشف مواد محترقه غیر مجاز در گیلان دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار