راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه و اهانت به مقدسات دینی، جمعه این هفته پس از اقامه نماز جمعه در شهر کرج و شهرستان های تابعه برگزار می‎شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 17 December 2015
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه و اهانت به مقدسات دینی، جمعه این هفته پس از اقامۀ نماز جمعه در مرکز استان البرز و شهرستان های تابعه برگزار می شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دنبال حملات وحشیانه و کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه ،توسط ارتش نیجریه وگروه های تکفیری و تروریست بوکوحرام با صدور اطلاعیه ای با دعوت و فراخوان عمومی و محکومیت شدید این گونه اقدامات تفرقه افکنانه و خائنانه و کشتار ددمنشانه، اعلام کرد: راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه و اهانت به بزرگان و علمای دینی و مقدسات ، جمعه این هفته 27 آذر ماه پس از اقامۀ نماز جمعه برگزار می شود.
در ابتدای این اطلاعیه آمده است:این روزها شاهد حوادث ناگوار در کشور نیجریه که حاکی از سخت گیری و حملات شدید به شیعیان و دبیرکل جامعه اسلامی آن کشور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ ابراهیم زکزاکی هستیم.
جنایت ارتش نیجریه که به تحریک گروه های ضد شیعی همچون وهابیت و صهیونیست انجام می گیرد منجر به شهادت تعداد قابل توجهی از شیعیان مظلوم نیجریه به همراه جسارت و شهادت همسر و فرزند حجت الاسلام و المسلمین آقای زکزاکی مایه تأسف و تألم شدید همگان گردید.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این راهپیمایی اعتراض آمیز همزمان پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه در کرج و شهرستان های استان شامل شهرستان های اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد ، طالقان، فردیس برگزار می‎شود.
این شورا در بخش دیگری از اطلاعیه خود آورده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن محکوم کردن این حرکت خصمانه و نابخردانه نظامیان در این کشور، بر حفظ حقوق همه مسلمانان در سراسر جهان تاکید و همه را بر حفظ وحدت و هوشیاری در مقابل چنین توطئه های تفرقه افکنانه دعوت می نماید.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، از مجامع بین المللی و حقوق بشری که در کوچکترین حادثه ای در جهان موضع گیری می کنند اما در مقابل این جنایت بزرگ سکوت اختیار کرده اند درخواست می نماید واکنش جدی در مقابل چنین مسائلی از خود نشان دهند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان با عرض تسلیت مجدد به خانواده های داغدار این شهدا، از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان البرز دعوت بعمل می آورد تا با حضور در این راهپیمایی اعتراض آمیز و اعلام حمایت از شیعیان مظلوم نیجریه ، فریاد خشم و نفرت خود را از کشتار شیعیان به گوش جهانیان برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار