رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: مسابقات لیگ آزاد انفرادی استان کرمانشاه در تمامی رده‌های سنی از امروز در شهر کرمانشاه برگزار ‌می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 17 December 2015
رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: مسابقات لیگ آزاد انفرادی استان کرمانشاه در تمامی رده‌های سنی از امروز در شهر کرمانشاه برگزار ‌می‌شود.

پیمان رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات لیگ آزاد انفرادی استان کرمانشاه در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از امروز با حضور تمامی هوگوپوشان کرمانشاهی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه درباره شرکت‌کننده‌های حاضر در این مسابقات و تعداد مسابقات در این لیگ گفت: در لیگ خردسالان 114 شرکت‌کننده وجود دارد که در 10 وزن به مدت 2 روز  با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رفعتی با بیان اینکه 80 نفر به لیگ انفرادی راه پیدا می‌کنند، عنوان کرد: در رده‌‌ سنی نونهالان 168 شرکت کننده وجود دارد که در نهایت 80 نفر به لیگ انفرادی راه پیدا کردند و در رده نوجوانان 60 شرکت کننده در 8 وزن حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در لیگ جوانان و بزرگسالان نیز 42 شرکت‌کننده در 7 وزن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، افزود: رتبه بازیکنان هر هفته اعلام می‌شود و نفرات برتر در پایان مسابقات به اردوی تیم‌های منتخب استان کرمانشاه دعوت می‌شوند و مسابقات که از آبان تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

رفعتی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در کشور مسابقات لیگ استان با هوگوی الکترونیکی برگزار می‌شود و در کشور نیز سابقه نداشته است که مسابقات استانی با هوگوی الکتریکی انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار