با حضور مدیرعامل بنیاد و امام جمعه اردبیل، بنیاد عفاف و حجاب در اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 17 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، بنیاد عفاف و حجاب که دستگاه‌های مختلف در آن عضو بوده و حوزه هنری استان اردبیل نیز مدیریت اجرایی آن را عهده‌دار شد، قرار است در زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های صحیح در ترویج و توسعه عفاف و حجاب اسلامی تلاش و کوشش شود.

مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر در هفت استان کشور این بنیاد فعالیت خود را آغاز کرده و استان اردبیل هشتمین استان کشور است که بنیاد عفاف و حجاب در آن راه‌اندازی می‌شود.

آیت‌الله اختری با بیان اینکه این بنیاد به عنوان مجموعه غیردولتی و براساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی فعالیت خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: تلاش جدی بر این است تا بنیاد عفاف و حجاب بتواند در یک سیاست‌گذاری درست و بر مبنای منطقی اهداف خود را با همکاری سایر نهادها انجام دهد.

وی با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در همه استان‌ها شکل می‌گیرد و قرار است ظرف امسال و سال آینده فعالیت‌های متفاوتی را در استان‌ها با راه‌اندازی این بنیاد انجام دهیم، گفت: کشور ما از جهات مختلف مورد هجمه فرهنگی به ویژه در حوزه ترویج بداخلاقی و مبانی ضد اعتقادی قرار گرفته که برای خلاصی از این شرایط باید جامعه را به سمت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی سوق دهیم.

مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب ضرورت حفظ حریم عفاف و حجاب را در جامعه در پیشگیری و جلوگیری از هرگونه منکرات و ناهنجاری‌ها یادآور شد و افزود: برای اینکه بتوانیم دشمن را در سنگر توطئه‌های فرهنگی ناامید کرده و تلاششان را به یأس تبدیل کنیم، باید جبهه اعتقادات معنوی جوانان و نسل آینده را تقویت کنیم.

اختری با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر اندیشه اسلام و باورهای دینی در جامعه نجات‌بخش و اصلاح‌گر است، بیان کرد: همه وظیفه دارند تا بنیاد عفاف و حجاب را به عنوان یکی از الزامات واقعی جامعه اسلامی رعایت کرده و مراعات کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار